خبرهای داغ:
فجر شهید سپاسی در دیداری حساس مقابل فولاد یزد متحمل شکست شد و به رده چهارم جدول سقوط کرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۱۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
تیم فجر شهید سپاسی در هفته سی و ششم از لیگ برتر در دیداری حساس مقابل تیم فولاد یزد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

در این دیدار که در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد فجر شهید سپاسی برای صعود به لیگ برتر و فولاد یزد برای فرار از سقوط به لیگ 2 مقابل هم قرار گرفتند.

نیمه نخست این دیدار با وجود تلاش هر دو تیم بدون گل پایان یافت. در نیمه دوم این تیم فولاد بود که توانست در دقیقه 68 با ضربه حمید غلامی به گل دست یابد. در ادامه تیم میزبان در لاک دفاعی فرو رفت و تیم فجر هر چه زد به در بسته خورد تا در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ بدون کسب امتیاز به خانه بازگردد.

تیم پیکان امروز مقابل پاس همدان به میدان رفت و با گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساند با کسب 66 امتیاز جشن صعود به لیگ برتر را گرفت. تیم نفت آبادان نیز شهرداری اردبیل را گلباران کرد و در دیداری جذاب با نتیجه 5 بر صفر از سد این تیم گذشت و با کسب 58 امتیاز جای فجر را در رده سوم گرفت.

تیم خونه به خونه و مس کرمان نیز با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسیدند. آلمینیوم اراک 4 بر 3 از سد داماش گیلان گذشت. آلمینیوم هرمزگان 2 بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد.

مس رفسنجان و پارسه تهران بدون گل به تساوی رسیدند.خیبر خرم آباد 2 بر یک ایرانجوان بوشهر را شکست داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها