حجت الاسلام والمسلمین انصاری نژاد:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی مراسم بزرگداشتی در نمازخانه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۰۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر: به مناسبت سالگرد شهید استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین روز معلم نشستی با حضور مربیان و مدیران عقیدتی و جمعی از مسئولین در نمازخانه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر برگزار گردید.

دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین انصاری نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار داشت: به فرمایش بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) شهید مطهری پاره تن من و حاصل عمر من محسوب می شد.

انصاری نژاد ضمن معرفی آثار شهید مطهری افزود: رمز موفقیت برای معلمین عقیدتی سیاسی انس و مودت با آثار شهید مطهری است که در بیشتر زمینه ها پاسخگویی قوی می باشد.

وی ادامه داد: شهید مطهری از مصلحان دینی بود و با اطلاعاتی که در زمینه دین اسلام داشت به نهضت روشنگری در جامعه و در برابر گروههای مارکسیستی پرداخت و نقش موثری در انقلاب اسلامی داشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه گفت: شهید مطهری تمام وجود گرانبهایش را فدای دین مبین اسلام و انقلاب کرد و شخصیتی وارسته و اسوه برای همگان بود.

مسئول نمایندگی ادامه داد: آثار و برکات و روشنگری های علامه مجاهد شهید مرتضی مطهری، ایشان را یکی از بزرگترین متفکرین اسلامی عصر حاضرکرده بود، وی توانست راه نیرنگ و خدعه را بردشمنان اسلام و ایران اسلامی ببندد و همین امر، دلیل محکم و روشنی بر وحشت دشمن از وجود ایشان بود.

وی ضمن تبریک روز معلم به معلمان زحمتکش و پرتلاش اظهارداشت: تربیت صحیح اسلامی باید در راس امور آموزش و پرورش قرار بگیرد و یکی از دغدغه های شهید والامقام تربییت صحیح در جامعه بود.

در پایان این نشست از مربیان و مدیران عقیدتی سیاسی با اهدای لوح سپاس تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها