حجت الاسلام باباشاهی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای دیدن بخش اندکی از رشادت‌های جوانان دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۹۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در همایش تداوم راهیان نور استان کردستان که با حضور روسا و معاونین دانشگاه ها و جمع زیادی از دانشجویان اعزامی به اردوی راهیان نور در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد اظهار داشت:هر چند جنگ های زیادی در دنیا اتفاق افتاده است اما هیچکدام از این جنگ ها پسوند دفاع مقدس را نداشته است.

وی به قداست جنگ هشت ساله ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به ایمان و اعتقاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس, رزم دلاورمردان ایران اسلامی را با هیچ رزم و جنگ دیگری نمی‌توان سنجید و قیاس كرد؛ مگر با آنچه در صدر اسلام اتفاق افتاد چون رزمندگان ما فقط دفاع کردند نه جنگ.

حجت الاسلام باباشاهی تصریح کرد: شهیدان دفاع مقدس از تمام خوشی های دنیا گذشتند و جانشان را که همه هستیشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و با اهدا جان خود امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای دیدن بخش اندکی از رشادت‌های جوانانی است که برای دفاع از نظام اسلامی مدرسه و دانشگاه را رها کرده و در صف مردم قرار گرفتند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

باباشاهی عنوان کرد: رزمندگان جان برکف ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی بهترین داشته‌های خود را در میدان جنگ در طبق اخلاص گذاشتند و بی‌هیچ چشمداشتی برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن خون پاکشان را فدا کردند.

وی یادآور شد: هر چند حضور چهار روزه در مناطق عملیاتی جنوب برای درک درست رشادت های رزمندگان در طول هشت سال کم است اما امید است بهترین بهره را از این سفر معنوی برده باشید و توشه ای برای زندگیتان شده باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برکت و عزت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و امروز شما دانشجویان وارث این خونهای ریخته شده هستید.

ارسال نظرات