خبرهای داغ:
یادواره‌ی شهدای جهرمی مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور خانواده های شهدا، دانشجویان و تنی چند از مسئولین در دانشگاه جهرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۷۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم و با همکاری پایگاه بسیج دانشجویی شهید ابراهیم هادی، ششم اردیبهشت ماه، یادواره‌ی شهدای جهرمی مدافع حرم حضرت زینب (س) در آن دانشگاه، برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده های شهیدان محمد استحکامی، ایمان خزاعی نژاد، جهانپور شریفی، مسلم نصر، خانعلی یوسفی و مجتبی ذولفقار نسب برگزار شد.

در ابتدای برنامه دو تن از همرزمان شهدای تیپ المهدی(عج) به بیان خاطراتی از ایشان پرداختند.

در ادامه با دعوت از همسران و مادران شهدا از آنها خواسته شد که درمورد شخصیت شهیدان عزیز، صحبتهایی داشته باشند.

در این برنامه، فرزندان شهید ارتشی مدافع حرم، مجتبی ذولفقارنسب نامه های خود را برای پدرشان قرائت کرده خاطراتی از پدر بزرگوارشان بیان داشتند.

 برادارن شهید افغانی تیپ فاطمیون خانعلی یوسفی نیز درمورد آن شهید والا مقام صحبت  و به ذکر خاطره از ایشان پرداختند.


گفتنی است این مراسم با حضور تنی چند از مسئولین دانشگاه هاو شهرستان، سپاه ناحیه، تیپ المهدی(عج)  و با استقبال دانشجویان به تجلیل از مقام شامخ شهدا برگزار و به عنوان یادبود، هدایای به خانواده های ایشان اهدا گردید.

در حاشیه‌ی این برنامه نمایشگاهی با موضوع شهدای مدافع حرم برپا شده بود.

شهرستان جهرم در طول مدت دفاع از حرم حضرت زینب(س) و نبرد با جبهه‌ی تکفیری و دشمنان اهل بیت علیهم السلام در سوریه، چهار شهید از تیپ 33 هوابرد المهدی(عج) ،یک شهید از تیپ فاطمیون و یک شهید از تیپ نوهد ارتش جمهوری اسلامی ایران، تقدیم نموده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها