خبرهای داغ:

اجرای برنامه های متنوع در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه جهرم

حجه الاسلام قهرمانی گفت: همایش تجلیل از مربیان و هادیان، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه و... از مهمترین برنامه های هفته عقیدتی در سپاه جهرم می باشد که با حضور بسیجیان گرانقدر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۷۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
حجه الاسلام قهرمانی به مناسبت سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نیز نامگذاری شده از اجرای برنامه های متنوع در طول این هفته  در پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج و سپاه جهرم، خبر داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم با اشاره به آثار و برکات و روشنگریهای علامه مجاهد شهید مرتضی مطهری، ایشان را از بزرگترین متفکرین اسلامی عصر حاضر برشمرد که با درایت و دید مثال زدنی خود، راه خدعه و نیرنگ را بر دشمنان اسلام و ایران اسلامی بست.

وی در این نشست خبری، با اشاره به اهمیت و جایگاه والای معلم در اندیشه اسلامی، روز معلم را نیز به معلمان تبریک گفته و افزود: تربیت صحیح و اسلامی باید در رأس امور ات آموزش و پرورش قرار بگیرد همانگونه که دغدغه‌ی علامه شهید مطهری نیز در طول حیات پربرکت شان همین بود.

حجه الاسلام قهرمانی با اشاره به هدف والای بسیج در تربیت اسلامی فرزندان این مرز و بوم، از اجرای برنامه های متنوع در طول این هفته خبر داد.

وی افزود: همایش تجلیل از مربیان عقیدتی، صالحین، آموزش نظامی و هادیان سیاسی سپاه و بسیج، دیدار با امام جمعه‌ی شهرستان به عنوان استاد شجره‌ی طیبه صالحین جنوب فارس، سرکشی از خانواده های شهدا از جمله برنامه های اجرایی در طول این هفته است.

برگزاری صبحگاه مشترک در مدارس، برگزاری نشستهای بصیرتی و نهضت روشنگری، فراخوان نشریات، برپائی نمایشگاه و برگزاری اردوهای فرهنگی در سطح سپاه و بسیج را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

حجه الاسلام قهرمانی با اشاره به اهمیت این هفته و همچنین هفته معلم که خود به نوعی اذهان را آماده‌ی بهره برداری از مطالب ناب اسلامی میکند اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی و همچنین اجرای برنامه های ورزشی مانند کوهپیمائی را از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار