خبرهای داغ:
فرماندار تاکستان گفت:

فرهنگ کار نیازمند تغییر است

فرماندار تاکستان با بیان اینکه فرهنگ موجود در حوزه اشتغال دارای رنگ و بوی کارمندی صرف و پشت میز نشینی می باشد گفت: فرهنگ کار نیازمند تغییر است.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۳۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،ایرج حیدری فرماندار شهرستان تاکستان در روز جهانی کار گر در جمع مسوولین استانی و شهرستانی حوزه کار، منتخبین کارگری و فعالان تولیدی در شرکت فولاد قزوین تاکستان ضمن تقدیر از زحمات کار گران و کارفرمایان گفت: شما کارگران سربازان خط مقدم جنگ نابرابر با اعمال تحریم های اقتصادی ظالمانه بوده و هستید که توانستید با همه نارسایی ها و مشکلات در برابر همه دسیسه ها و فشارهای دشمن راست قامت چرخه تولید را به نحو احسن و شایسته بچرخانید.

حیدری ضمن بی بدیل دانستن نقش کارگر و کارفا در عرصه تولید گفت: رابطه کارگر و کارفرما یک رابطه دو سویه می باشد. همتنطور که کارگر نیاز به ایجاد فضای کار توسط سرمایه گذار یا کارفرما دارد، کارفرما نیز به ایفائ نقش شما در عرصه تولید نیاز دارد و در واقع شما لازم و ملزوم هم هستید.که خوشبختانه با همه فشار های تحمیلی از سوی دشمنان این رابط هنوز پا بر جاست.

فرماندار تاکستان خاطر نشان کرد: فرهنگ اشتغال و نگاه به این حوزه باید عوض شود چون فرهنگ موجود در حوزه اشتغال دارای رنگ و بوی کارمندی صرف و پشت میز نشینی می‌باشد که ضروری است این روال تغییر یافته و باید این برداشت نادرست انتظار جهت پشت میز نشستن در حوزه اشتغال جای خود را به باور کار عملیاتی و میدانی دهد.

این مسوول یادآور شد: برای تغییر فرهنگ اشتغال بهترین الگو و منبع، توسل، تمسک و غور در کلام الله و احادیث، روایات و سیره عملی زندگی پیامبر عظیم الشان ( ص ) و ائمه ( س ) می باشد که به عنوان منشور ایده آلی و آرمانی به عنوان راهکار عملی در حرکت های اقتصادی می توانند مطمح نظر قرار گیرید.

فرماندار تاکستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هیچ یک از مکاتب اقتصادی دنیا از سرمایه داری گرفته تا سوسیالیستی از منابع محکم وغنی مانند قران که متضمن روش های اقتصادی متعالی باشند بهره مند نیستند و این ایراد ما بوده که نتوانسته ایم بیشترین استفاده را از این منبع روح بخش ببریم.

حیدری فرماندار شهرستان تاکستان: نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری را به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را به عنوان حکم شرعی دانست و تاکید کرد که بر همه از مسولین تا فعالان عرصه کار و تولید واجب عینی است جهت تحقق اهداف این نامگذاری تمام سعی و اهتمام خود را به کار بندند تا موجب یاس و نومیدی دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی گردنند.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار