واکنش مهریزی به سخنان مجید انصاری در گفت‌وگو با «بسیج»:

آیا قرار است به دلیل ترس از مرگ خودکشی کنیم؟!

نماینده مردم مهریز با بیان اینکه غرب نمی تواند به ایران حمله نظامی کند و هرجا هم درگیری روی داده است به ضررشان بوده است گفت: مدت هاست که ایران از تهدیدات غرب عبور کرده است و ما نباید به خاطر ترس از مرگ خودکشی کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۰۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به سخنان اخیر مجید انصاری مبنی بر اینکه رئیس جمهور فرانسه گفته است برجام خطر یک جنگ حتمی علیه ایران را رفع کرده است گفت: آمریکایی ها سال هاست که گزینه جنگ را بر روی میز دارند اما هیچ گاه جرائت عملیاتی کردن آن را نداشته اند و این دلیل نمی شود که ما عزت و کرامت خود را بفروشیم که غرب به خیال خودش دست از حمله نظامی بردارد.

وی با بیان اینکه غرب نمی تواند به ایران حمله نظامی کند و هرجا هم درگیری روی دادهT به ضررشان بوده است گفت: مدت هاست که ایران از تهدیدات غرب عبور کرده است و ما نباید به خاطر ترس از مرگ خودکشی کنیم.

مهریزی ادامه داد: آنها ما را تهدید می کردند تا عزتمان را بگیرند حال ما با دست خودمان نشستیم و داریم با عزت این مملکت بازی می کنیم و در بحث برجام باید از دولتمردان پرسید که شما با برجام به دنبال چه بودید و الان به کجا رسیدید و آیا برجام توانسته در رفاه و وضعیت کشور تاثیری داشته و اگر داشته کجا تاثیرگذار بوده است؟

نماینده مردم مهریز افزود: اکنون چندین ماه از اجرای برجام می گذرد ولی همچنان کشور درگیر رکود و مردم اسیر مشکلات معیشتی هستند و برجام نتوانسته است مشکلی از اقتصاد ایران حل کند.

ارسال نظرات