به منظور تجلیل از شهدای مربی در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج یادواره شهدای مربی و 9 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهدای گمنام نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۰۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده اسبق پادگان آموزشی شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه جنگ تمام شده و چند سال از آن گذشته است و خیلی از پدر و مادر شهدا به رحمت خدا رفته اند، چرا اینچنین مراسمات گرفته می شود ؟ اظهار داشت: اگر به هیچ چیزی توجه نداشته باشیم، امنیتی که درقبال خون شهدا به دست آورده ایم می بایست اینگونه مراسمات درسطح جامعه برگزار شود.

سردار علی اصغر محمود آبادی خاطر نشان کرد: آموزشی ها درعقبه جنگ مربی ودرخط مقدم فرمانده بودند.

حجت الاسلام والمسلیمن حسین رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور ضمن خیر مقدم گفت: شهدا به ما آموختن که ما یک راه پیش رو بیشتر نداریم، تبعیت محض از ولایت فقیه صورت بگیرد و در مقابل استکبار قویا بایستیم و نه ای که به استکبار گفته ایم تا قیام حجت (ع) به آن پای بند باشیم. راه دوم این است که با استکبار تعامل شود، اگر خواسته باشد این راه ادامه پیدا کند جزء ذلت وخواری برای ملت چیز دیگر نخواهد داشت.

شهیدان علی حاجی میرزا، علی اصغر ارمز، محمد مهدی بتوئی، سید سعید درودی، عید محمد دلخانی، سعید سکاکی، احمد محروقی، محسن مشایخان، مهدی نیرآبادی 9 شهید این پایگاه مقاومت می باشند.

پخش کلیپ از سردار ان شهید حصاری و دهنوی، اجرای تئاتر توسط تیم هنرمندان بسیجی موسسه فرهنگی پیشگامان، اجرای سرود توسط روشن دل سرخه، مداحی توسط مداح ایروانی از برنامه های این یادوراه بود.

این یادواره با حضور هاجر چنارانی منتخب مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا در جوار مزار شهدای گمنام برگزارشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها