واکنش سلیمی به اظهارات مجید انصاری در گفت‌وگو با «بسیج»:
سلیمی گفت: سخنان رئیس جمهور فرانسه درباره رفع خطر جنگ با ایران با برجام یاوه گویی بوده است.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۸۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شوراسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به سخنان اخیر معاون پارلمانی رئیس جمهور مبنی بر اینکه رئیس جمهور فرانسه گفته است که برجام یک جنگ حتمی را رفع کرده است،‌ گفت:‌ نباید در این زمینه ها به سخنان غربی ها توجه بیش از اندازه کرد چرا که این سخنان یاوه گویی است.

وی با اشاره به اینکه غرب صرفا به دنبال منافع خود است و این کار را از طریق دنبال کردن ایجاد اختلاف در کشور ما به پیش می برد، افزود: ما به غربی ها هیچ اعتمادی نداشته و نداریم و روشن است بزرگنمایی غربی ها عاری از هرگونه واقعیت است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید انصاری اخیرا گفته است «من به اندک کسانی که مخالف اجرای برجام هستند و چشم بر واقعیت بسته‌اند و بدیهیات را منکر می‌شوند، عرض می‌کنم شما که می‌گویید برجام چه نتیجه‌ای داشته است من به شما عرض می‌کنم که اگر برجام نبود وضعیت امروز ایران چگونه می‌شد. رئیس جمهور فرانسه در دیداری که با آقای روحانی داشته است رسما گفته که قرار بوده است به ایران حمله نظامی انجام شود و این حمله قطعی شده بوده و تنها در زمان اجرای آن اختلاف نظر وجود داشت که انتخابات سال 92 در ایران و مذاکرات هسته‌ای، سایه جنگ را از سر ایران برداشت»!
ارسال نظرات