به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مراسم گرامیداشتی در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) کرج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۶۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در این مراسم که با حضور پایوران، مربیان عقیدتی سیاسی، بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) کرج در نمازخانه این ناحیه برگزارشد، با اشاره به تهاجم فرهنکی دشمنان اظهار داشت: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی می خواهد جامعه و جوانان ما را از فرهنگ اسلامی دور کند.
مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) کرج برگزار شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تاکید بر آگاه سازی مردم در این زمینه، گفت: یکی از برنامه های دشمنان تضعیف جایگاه خانواده در ایران اسلامی است و در این راستا باید همگان هوشار باشند.

وی با اشاره به نقش مربیان و معلمان در جامعه افزود: معلم و مربی فرهنگی باید با عمل خود، جوانان را به سوی دین فراخواند و آنان را از ناآگاهی برهاند.

حجت الاسلام موحد همچنین با اشاره به خصوصیات بارز و ارزشمند استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد: شهید بزرگوار مرتضی مطهری یک فرد مسئولیت پذیر بود که زندگی خود را وقف اسلام کرد و جان عزیز خویش را هم در راه مسئولیت خود فدا کرد.

عرض خیر مقدم توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) کرج  تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی و مربیان صالحین نمونه ناحیه از دیگر بخش های این مراسم بود.


ارسال نظرات