مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... خارگ:
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صبح امروز نشست علمی حکمت مطهر با شرکت کارکنان سپاه ثارا... خارگ در حسینیه این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۶۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ:  

دراین نشست که با حضور کارکنان وظیفه و پایور سپاه ثارا... خارگ برگزار شد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه این سپاه ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اشاره ای به روز کارگر و شهادت شهید عبدالحسین برونسی نمود.

حجت الاسلام احمد زاده با اشاره به این که توسل به حضرت زهرا(س) رمز موفقیت این شهید بزرگوار بود، اظهار داشت: شهید برونسی، بنایی پاک نهاد و عارف مسلک بود که هیچ مانعی او را، از عمل به عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بود باز نداشت، حتی موقع عزیمت به جبهه و هنگام مراجعت به منزل به منظور برداشتن وسایل خود، وضعیت جسمی نا مناسب و بیماری همسرش نتوانست مانع رفتن او به جبهه شود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:  به قول علمای اخلاق، مطالعه یک دوره تفسیر قرآن و نهج البلاغه به همراه آثار شهید مطهری(ره) ضرورت کامل بودن و با سوادی است .

حجت الاسلام احمد زاده پس از بیان خلاصه ای از زندگی علامه شهید مطهری(ره) با ذکر حدیثی ادامه داد: علما وارث انبیاء هستند و این فیلسوف بزرگ که به حق یکی از علمای وارسته و بزرگ قرن حاضر می باشند، آثار ارزشمندی در شناخت اسلام حقیقی و به دور از خرافه و انحراف برای ما به ودیعه گذاشته است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارا... خارگ ضمن تاکید بر این که رمز ماندگاری شهید مطهری(ره) همراهی با ولایت بود، تصریح کرد: ایشان از همان ابتدا یار و همراه صدیق و دلسوز امام راحل بودند و حتی در زمان تبعید امام امت، با وی در ارتباط بوده و دست از حمایت ایشان بر نداشتند .

حجت الاسلام احمد زاده ادامه داد: شهید مطهری(ره) از محضر اساتیدی مثل آیت ا...بروجردی، مرعشی نجفی و حضرت امام(ره)که از وارسته ترین اساتید اخلاق زمان خود بودند بهره های  فراوان برد و حسینیه ارشاد را در سالهای ابتدایی دهه چهل به منظور مبارزه با انحرافات عقیدتی و مذهبی تاسیس نمود.

وی تاکید نمود: ما با پیروی از شهید مطهری(ره) و با بصیرت و آگاهی، به شناخت دقیقی از مسائل زمان خود نیازمندیم، هرگز نباید به وعده های توخالی دشمن دلخوش کرده  و با پیروی از ولایت و بی اعتنا به به شایعه ها هرگز ولایت را تنها نگذاریم.

حجت الاسلام احمد زاده اظهار داشت:  همانگونه که شهید مطهری(ره) حتی در زمان تبعید امام، ایشان را تنها نگذاشت ما نیز باید  سرباز وفادار و فدایی ولایت که دشمنان و بد خواهان داخل و بیرون نظام ایشان را محصور کرده اند، باشیم .

در پایان مراسم، از تنی چند از مربیان عقیدتی سیاسی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد .

ارسال نظرات