خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج ثارالله شیراز:

آموزه‌های شهید آیت‌الله مطهری چراغ راه هدایت جامعه اسلامی باشد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه ثارالله شیراز گفت: شهید آیت‌الله مطهری پیشروترین متفکر جهان اسلام است و باید راه، روش و آموزه‌های فرهنگی و عقیدتی و نیز افق‌های ذهنی وی چراغ راه جامعه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۴۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶

حجت‌الاسلام  ابراهیم مصطفوی در آئین هفته گرامیداشت عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت آیت‌الله مطهری در جمع بسیجیان در سخنانی اظهار داشت: شهید مطهری عمر پربرکت خود را در راه اسلام و ترویج فرهنگ دینی در جامعه به‌ویژه بیداری نسل جوان در برابر تهاجم فرهنگ غرب فدا کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه ثارالله شیراز در مورد شعار سال که به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، افزود: شعار سال فرصت مغتنمی برای ساماندهی و خدمت به اقشار جامعه که مقام معظم رهبری به‌خوبی آن را تأکید و سفارش کرده است.

مصطفوی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان دستگاه‌های اجرایی است که شعار سال را به گفتمان بزرگ اقتصادی تبدیل کنند تا شاهد اجرایی شدن آن در تمام سطوح و بدنه اجتماع باشیم.

وی بیان داشت: مسئولان و مدیران دستگاه اجرایی اقتصاد مقاومتی را به‌عنوان گفتمان عمومی و تنها راه نجات اقتصاد کشور مورد توجه و آن را کاربردی و عملیاتی کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه ثارالله شیراز اضافه کرد: برای اجرایی شدن این شعار نباید آن را به‌عنوان یک برنامه کوتاه‌مدت نگاه کرد چراکه به برنامه‌ای جامع و درازمدت نیاز دارد.

 در پایان تعدادی از مربیان عقیدتی، آموزشی و صالحین تقدیر شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها