خبرهای داغ:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع فرماندهان نیروهای مسلح استان قم گفت: فرهنگ ایثار و شهادت سوریه را نجات داد.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۲۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بهمن کارگر در نشست فرماندهان نیروهای مسلح استان قم با تسلیت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) بیان کرد: 54 یادمان دفاع مقدس در خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی و دریایی هرمزگان و بوشهر داریم و هر یک از استان‌های کشور باید از یکی از یادمان‌ها پشتیبانی کند.

وی افزود: همه استان‌ها باید مرکز فرهنگی دفاع مقدس داشته باشند تا دریچه‌هایی از حماسه جنگ به روی نسل‌های آینده باز شود و چنین مرکزی با نظر مستقیم مقام معظم رهبری به طور ویژه با نام مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس و با نگاه به نقش روحانیت و زنان در دفاع مقدس ساخته می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: استان قم خاستگاه ویژه‌ای در جریان پیروزی انقلاب و سال‌های دفاع مقدس دارد و باید همت مضاعفی بشود تا ساخت موزه قم تسریع یابد.

وی تاکید کرد: دفاع مقدس همچنان در جامعه جریان دارد و این تفکر بسیجی دفاع مقدس با ابتکار و مدیریت حضرت امام(ره) است که امروز موجب نجات سوریه شده است.

کارگر با اشاره به دیدارهای خود با رئیس جمهور و برخی مسئولان یادآور شد: دولت و استان‌های مختلف تا حد توان خود به جریان دفاع مقدس کمک کرده‌اند چون این فرهنگ مقدس مخصوص همه است؛ البته در این مورد به هر کسی که مراجعه کردیم، پای کار بود.
ارسال نظرات