خبرهای داغ:
عصر امروز در حضور پرشور مردم شهیدپرور دارالمومنین؛

پیکر مطهر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» وارد همدان شد

پیکر مطهر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» در حضور پرشور مردم شهیدپرور دارالمومنین وارد همدان شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۸۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امروز همدان بوی شهادت گرفت و با ورود پیکر مطهر یکی دیگر از فرزندان دارالمومنین همدان به آغوش وطن عطر بهشت در آسمان این شهر شهیدپرور پیچید.

مردم دارالمومنین همدان در میدان عاشورای این شهر جمع شده بودند همه منتظر بودند زن و مرد، بزرگ کوچک همه آمده بودند به استقبال بزرگمردی از تبار عشق آمده بودند.

آمده بودند تا با حضور در مراسم استقبال از پیکر مطهر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

حضور نوجوانان و جوانان در این مراسم چشمگیر بود جوانانی که چشمانی اشک‌آلود به استقبال دلاورمردی آمده بودند که تمام زندگیش درس ایثار و شهامت است.

پیکر مطهر سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» در حضور مسئولان استان و با استقبال باشکوه مردم شهیدپرور وارد همدان شد.

در این مراسم معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خانواده معظم این شهید و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و همرزمان این شهید والامقام حضور داشتند.

پیکر مطهر شهید «شمسی‌پور» بعد از استقبال مردم از میدان عاشورا و میدان سپاه، به سمت ورزشگاه قدس همراه با جمع مردم مشتاق تشییع شد و در ورزشگاه قدس نیز جمعی از ورزشکاران و دوستداران شهید «شمسی پور» با مداحی و سینه زنی به استقبال وی رفتند.

در پایان مراسم پیکر این شهید دور زمین ورزشگاه گردانده شد و سپس به حسینیه امام(ره) منتقل گردید تا مراسم وداع با این شهید در این مکان همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شود.

گفتنی است؛ سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» صبح روز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه سال جاری در عملیات تفحص شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین عراق به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار