خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا:

ارتقای روحیه ولایت‌مداری از رسالت‌های عقیدتی سیاسی سپاه است

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: ارتقای روحیه ولایت‌مداری، عمق‌بخشی آموزش‌های معنوی و ارتقاء بینش دینی و بصیرت بخشی سیاسی از رسالت‌های عقیدتی سیاسی در سپاه است.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۸۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام علی‌اکبر دلدار، شامگاه سه‌شنبه در جلسه «تقدیر از مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه شهرضا» با گرامی‌داشت هفته عقیدتی، سیاسی و هفته معلم، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی ادیان الهی در تاریخ بدفهمی و کج‌فهمی در دین بوده است و شهید مطهری یکی از چهره‌های پیشتاز در آسیب‌شناسی دینی بود.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر ظلم و ستم یکی از بارزترین وظایف یک مسلمان است، افزود: افراد فاقد بصریت و دانایی در انتخاب خود دچار اشتباه می‌شوند و به جای حمایت از دین، به زیان آن عمل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا گفت: اگر بدفهمی و کج‌فهمی درمان نشوند آیین و شریعت می‌میرند و تصرف دشمن و یا عوامل آن در ادراک خواص مهم‌ترین عامل انحراف است.

وی با بیان اینکه بصیرت لازمه مبارزه در راه دین است، بیان کرد: شهید مطهری در بین بسیاری از اهل علم و قلم و خطبا چنان جلوه می کند که امام(ره) در مورد شخصیت ایشان می فرمایند که تمام آثار مطهری قابل استفاده است.

حجت‌الاسلام دلدار افزود: استاد شهید مطهری با علم و آگاهی برای ساختن مملکت اسلامی در کنار رهبر کبیر انقلاب اسلامی تلاش کرد و علاوه بر تحصیل علم، در امور اجتماعی و سیاسی نیز مشارکت داشته است.

وی با بیان اینکه افراد فاقد بصریت و دانایی در انتخاب خود دچار اشتباه می‌شوند و به جای حمایت از دین، به زیان آن عمل می‌کنند، تصریح کرد: در بحث عقیدتی علاوه بر شناخت دین، اعتقادات، فروع دین و شاخه‌های دین در باب سیاسی، داشتن بصیرت نیز برای مسلمانان لازم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرضا با اشاره به حوادث سال 88، گفت: در آن حادثه افرادی که اهل جبهه و نماز و روزه و حتی در کسوت روحانیت بودند و کسی جرأت نمی‌کرد به آنها انتقاد کند، در برابر ولایت و رهبری ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز یا هر زمان دیگری رهبری تنها بماند، انقلاب به انحراف کشده می‌شود، اظهار داشت: افرادی که مدعی مسلمانی هستند باید در صف امامت و رهبری امت ایستادگی کرده و برای حفظ انقلاب تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار