وجود 57 شهید فرهنگی در استان

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کردستان جایگاه فرهنگیان را رفیع دانست و گفت:هم‌اکنون 57 شهید فرهنگی در استان کردستان وجود دارند.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۶۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، توحید رستمی ظهر امروز در همایش روز قشر بسیج فرهنگیان که در مجتمع امام خمینی (ره) سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بسیج فرهنگیان استان درصدد ساماندهی فرهنگیان بسیجی استان در قالب حلقه‌های صالحین است.

 مسئول بسیج فرهنگیان استان کردستان افزود: این حلقه‌ها به صورت برگزاری جلساتی به مباحث تربیتی، مهارتی و بصیرتی فرهنگیان بسیجی می‌پردازد

وی با اشاره به موفقیت‌های فرهنگیان استان در جشنواره‌ علمی پژوهشی بیان کرد: در دوازدهمین جشنواره علمی ـ پژوهشی سال گذشته 17 نفر برگزیده فرهنگی استانی شرکت کردند که از این تعداد دو نفر موفق شدند به مرحله کشوری راه یابند.

وی جایگاه فرهنگیان را رفیع دانست و گفت: شهدای فرهنگی نیز از جایگاه والایی برخوردار هستند و هم‌اکنون 57 شهید فرهنگی در استان کردستان وجود دارند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان کردستان اضافه کرد: امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای فرهنگی است و باید برای تحقق این مهم نسل جوان را با یاد و خاطره شهدای فرهنگی آشنا کنیم تا همیشه در دل‌ها جاودان بمانند.

رستمی اضافه کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری روز گذشته در جمع فرهنگیان فرمودند که همه فرهنگیانی که در تربیت حضرت امام (ره) نقش داشتند در فضیلت آنها شریک خواهند بود، بنابراین راه رسیدن به عزت و اقتدار، تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی و پیروی از دستورات و رهنمون‌های مقام معظم رهبری است که مشکلات را به راحتی رفع می‌کند.

 

 

ارسال نظرات