خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر مطرح کرد

ضرورت تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در مدارس و دانشگاه‌ها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به جهان بيني اسلامي شهید مطهري گفت: باید جامعه و به ویژه نسل جوان را با اندیشه‌های این متفکر اسلام آشنا کنیم و راه آن تبیین اندیشه‌های این شهید بزرگ در مدارس و دانشگاه‌ها است.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۵۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
حجت‌الاسلام الله‌کرم شیرزادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در ملایر با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار داشت: استاد مطهري با شناختی که از اسلام داشت همواره آماده حمایت از ولایت بود چراکه مظلوميت امامت و رهبري را فهميده بود.

وی با اشاره به شخصیت این عارف وارسته افزود: شهید مطهري يک انسان کامل بود که در طول زندگی برای معرفی اسلام ناب محمدی تلاش کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به جهان بيني اسلامي شهید مطهري اظهار داشت: باید جامعه و به ویژه نسل جوان را با اندیشه‌های این متفکر اسلام آشنا کنیم و راه آن تبیین اندیشه‌های این شهید بزرگ در مدارس و دانشگاه‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی عنوان کرد: دیدار با امام جمعه ملایر، برگزاری همایش اندیشه مطهر با حضور کارکنان رسمی و وظیفه و بسیجیان، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج و سپاه وسخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه از برنامه‌های این هفته است.

شیرزادی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ای اجرایی در این هفته می‌توان به دیدار با خانواده‌های شهدا و شهیدان روحانی و کارکنان بازنشسته، برگزاری مراسم کوهنوردی و پیاده‌رویکارکنان و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار