فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
رجبی گفت: معلمی با تعلیم و تربیت سازنده‌, تمامی انسان‌ها را روح تازه بخشیده و کرامت انسانی را متعالی و نیز زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۵۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی درمراسم تجلیل از فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش در سنندج،با بیان اینکه شهدا در هر جایگاهی که باشند قابل احترام و ارزشمند هستند، اظهار داشت: شهدای فرهنگی دارای ارج و قرب بیشتری هستند که متاسفانه در استان کردستان شهدا به دلیل کمتر شناخته شدن دچار مظلومیت واقع شدند.

وی با بیان اینکه کردستان 57 شهید فرهنگی دارد، اذعان کرد: شهدای نمکی برادرانی مظلوم، تابع ارزش های اسلامی، وفادار، فرهنگی و دلسوز بودند که یکماه زیر شکنجه ظالمانه مقاومت کردند، که در حقیقت زندگی آنها مصداق بارز مثنوی هفتاد من کاغذ است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: معلمان و فرهنگیان با رویکرد آموزشی برمبنای تعلیم و تربیتی که دارند عظمت و شکوه رسم زیستن را به همگان آموختن و کار خود را ارزشمند و جاودانه کردند.

وی ادامه داد: زیر ساخت توسعه و زیر بنای اصلی هر چیزی در حقیقت انسان و انسانیت است که معلم تعلیم دهنده و تراشکار روح انسان در کالبد انسانیت است.

رجبی با بیان اینکه زحمات دلسوزانه معلمان می تواند سازنده تفکرات و هدایتگر زیرساخت های توسعه ای باشد، بیان کرد: همواره معلمان رسالت تعلیم و تربیت داشتند و تکریم از جایگاه آنها در حقیقت تجلیل از عظمت کاری آنها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: راهیان نور که سازنده و جلا بخش روح آدمی است، توسط سپاه و با مشارکت خوب و سازنده آموزش و پرورش توانسته گامی موثر در مسیر ارتقاء روح آدمی و ترویج تفکر رشادت در بین نسل های بعد از انقلاب باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اذعان کرد: معلمی شغل انبیا است که با تعلیم و تربیت سازنده ای که دارند، تمامی انسان ها را روح تازه بخشیده و کرامت انسانی را متعالی و نیز زمینه ساز توسعه و پیشرفت می شوند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: انتخابات در استان کردستان در دو مرحله برگزار شد که در هر دو مرحله مشارکت مردم ارزشمند و قابل ستایش بود.

لازم به ذکر است در خاتمه این مراسم از فرهنگیان، برترین های آموزشی، فرهنگی، علمی و مخترعین هم تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات