گفتمان دینی با موضوع مهدویت به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در مسجد امام حسین(ع) شهرک فجر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۲۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده امروز در نشست گفتمان دینی با موضوع مهدویت ضمن اشاره به ویژگی‌های منتظران واقعی، گفت: شناخت و پیروی از امام زمان(عج) سختی‌های زندگی را در دنیا برای مؤمنان آسان کرده و آن‌ها را برای رسیدن به کمال و سعادت آماده می‌کند.

وی با شرح فلسفه غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) وظیفه شیعیان و دوستداران ایشان در عصر غیبت را عمل به فرامین الهی برای فراهم کردن زمینه ظهور امام عصر دانست.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده با تأکید بر ضرورت شناخت امام زمان(عج) به حدیثی با این مضمون که هر کس امام زمان خویش را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است، اشاره کرد و افزود: مقوله مهدویت و انتظار برای ظهور منجی تنها اختصاص به مکتب اسلام ندارد بلکه بیشتر ادیان الهی و حتی غیر الهی به‌ نوعی در آموزه‌های خود به مقوله منجی آخرالزمان اعتقاد دارند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا در پایان یادآور شد: ما انسان‌ها برای هر کاری که انجام می‌دهیم برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی می‌کنیم پس برای ظهور منجی عالم بشریت نیز باید ابتدا به خودسازی و سپس به ساختن جامعه بپردازیم تا بتوانیم در زمان حضور، یاری‌رسان حضرت مهدی‌(عج) باشیم.
ارسال نظرات