پیکر نهیمن شهید مدافع حرم در دلیجان بر دستان مردم غیور این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۳۰۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، جوانان دلباخته سالار شهیدان(ع) و فرزندان معنوی امام خمینی(ره) که گهواره نشینان روزهای انقلاب بودند، در دفاع از جبهه جهانی مقاومت به سوی خط مقدم شتافتند و در جوار حرم شریف حضرت زینب کبری(س) به خیل شهدای کربلایی پیوستند.

جوانانی که روحشان آراسته به معنویت بود پیام اسلام را خوب درک کردند، از گوشه گوشه این جهان خاکی، زمانی که احساس کردند عده‌ای به دنبال تکرار تاریخ هستند تا به اسلام ضربه بزنند تا مبادا عده بیشتری پیام برابری، عدالت، عزت، شرافت و مساوات اسلام ناب را بشنوند.

دفاع از اسلام قوم و مرز نمی‌شناسد، این روزها که در سراسر ایران شاهد تشییع پیکر شهدایی هستیم که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) راهی سرزمینی می‌شوند که می‌دانند رهایی مردمانشان به مقاومت و مردانگی آنان گره خورده است شاهد رزمندگانی هستیم که شاید برای مردم کشور ما غریب باشند و نامشان را نشنیده باشیم.

امروز نیز شاهد تشییع پیکر نهمین شهید مدافع حرم در دلیجان بودیم، شهرستانی به وسعت جغرافیایی کوچک ولی وسعت دل مردمش به پهنای دریا؛ ایمانشان شهره خاص و عام است.

امروز مردم این شهرستان با افتخار پیکر پاک شهیدی را بر دستان خود تشییع کردند که از تبار فاطمیون بود، شهرستان دلیجان این افتخار را دارد که تا به امروز نه سرباز فاطمی را تقدیم نظام اسلام کرده است، جوانانی از تبار فاطمیون که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) عازم سوریه شدند تا از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دفاع کند.

آئین تشییع پیكر شهید مدافع حرم، از مسجد جامع شهر دلیجان به سمت گلزار شهدا انجام شد و پس از قرائت نماز، به خاك سپرده شد.

شهید عبدالله كریمی متولد سال 1373 بر اثر اصابت پرتابه‌های جنگی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به خیل شهدا پیوست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات