مخالفت استکبار با پیشرفت دانش ایران است نه فقط بمب هسته ای زیرا آنها هم می دانند بر اساس آموزه های دینی کشتار جمعی افراد که شامل بی گناهان هم می شود در اسلام حرام است.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۷۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
 گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در مراسم " سپاس معلم" که در آموزشگاه دخترانه سرکار توکلی برگزار شد، گفت: علم سبب استقلال، عظمت و پیشرفت کشور می شود که در هزاره گذشته حضرت علی(ع) فرمودند« علم موجب سلطه و اقتدار است» حال نظریه پردازان جهانی بر آن تاکید می کنند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: انسان یک موجود فرهنگی است و علم موضوع درجه یک برای انسان است که هویت و ارزش است.

 

وی با اشاره به پیشرفت های علمی و هسته ای ژاپن تصریح کرد: دشمنان می خواهند از روند توسعه علمی جهان عقب بمانیم تا وابسته شویم اگر امروز در علوم نظامی، نانو، پزشکی و هسته ای که حساس هستند پیشرفت نکرده بودیم نمی توانستیم مستقل تصمیم گیری کنیم و حتی در سایر کشورها اثر بگذاریم.

 امام جمعه ساوه اظهار کرد: علم باید مثبت باشد یعنی علمی که همراه با اخلاق و جهت گیری انسانی باشد به همین خاطر است که دشمنان به دنبال ترویج فساد و شهوت رانی با استفاده از رسانه ها و علوم جدید هستند.

وی با اشاره به روایتی از جایگاه معلم در پیش حضرت علی(ع) گفت: وقتی ایشان خود را بنده کسی می داند که کلمه ای آموزش داده باشد پس شغل معلمی بسیار والا است.

حجت‌الاسلام حسینی دانش آموزان را توصیه به کسب علم، رعایت حجاب، اخلاق در رفتار و قدردانی از معلمان کرد.

ارسال نظرات