خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد و هیات همراه از نزدیک در جریان اجرای مرحله آمادگی دفاعی دانش آموزان قرارگرفته و آن را مطلوب ارزیابی کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۶۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار هوشنگ وجدی در بازدید از این اردو گفت: این مرحله از اردو 1500 نفر از دانش اموزان بمدت 12 روز ضمن آموزش نكات لازم در خصوص تیراندازی، توانستند تجربه ی تیراندازی عملی با اسلحه کلاشینکف را در محل میدان تیر مرکزآموزش شهیدامینی مهاباد را كسب كنند.

وی در ادامه گفت: این اردو که با شرکت 1500 نفر از دانش آموزان و با هدف ارتقاء توان رزمی و دفاعی بین دانش آموزان دوم مقطع متوسطه برگزار شد.

در این بازدید دکتر قادری رئیس آموزش وپرورش شهرستان به همراه معاونان حضور یافتند وایشان: اجرای مرحله سوم آمادگی دفاعی پسران را موفقیت آمیز و مطلوب دانست و هدف از آن را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی و بکارگیری و استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی در مواقع لزوم راعنوان کرد .

وی افزود دراین اردوی رزمی فرهنگی دانش آموزان در یادمان شهید امینی حضور یافته واز روایت گری راویان فتح استفاده کرده وبا فرهنگ ایثار وشهادت رزمندگان 8سال دفاع مقدس آشنا شدند.

ارسال نظرات