خبرهای داغ:
دبیر هیئت فوتبال استان آذربایجان‌ غربی:

فساد مالی در ورزش فوتبال آذربایجان‌ غربی وجود ندارد

دبیر هیئت فوتبال استان آذربایجان‌ غربی با تاکید بر اینکه هیچ گونه فساد مالی در ورزش فوتبال استان وجود ندارد گفت: مباحثی که در زمینه وجود فساد در فوتبال مطرح است شایعه‌ای بیش نیست.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۶۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین نیرویار در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات ورزش فوتبال استان اظهار داشت: متاسفانه آذربایجان‌ غربی تنها استانی است که ورزشگاه‌هایش فاقد نورافکن است.

دبیر هیئت فوتبال استان آذربایجان‌ غربی گفت: علاوه بر آن ورزشگاه‌های فوتبال استان فاقد رختکن و سرویس‌های بهداشتی بوده و مشکلات مالی این هیئت نیز سبب شده که ورزشگاه 15 هزار نفری فوتبال ارومیه سال‌ها به صورت نیمه‌تمام باقی بماند.

وی تصریح کرد: امسال یک تیم برای حضور در مسابقات فوتسال دسته دوی کشور برای شهرستان ماکو خریداری می‌شود.

نیرویار با اشاره به اینکه هم‌اکنون 23 مدرسه فوتبال در سطح استان وجود دارد افزود: با توجه به اینکه مجوزهای مدارس فوتبال به صورت یک ساله صادر می‌شود باید این مدارس نسبت به تمدید مجوز خود اقدام کنند.

دبیر هیئت فوتبال استان آذربایجان‌ غربی با تاکید بر اینکه هیچ گونه فساد مالی در ورزش فوتبال استان وجود ندارد بیان کرد: مباحثی که در زمینه وجود فساد در فوتبال مطرح است شایعه‌ای بیش نبوده و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

ارسال نظرات