خبرهای داغ:
نائب رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌ غربی گفت: رویکرد هیئت فوتبال استان آذربایجان‌ غربی برای سال ۹۵ این است که ورزش فوتبال پایه در استان به صورت رایگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۶۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عیسی زینالی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه باید به اخلاقیات در ورزش استان توجه بیشتری شود اظهار داشت: در این رابطه هیئت فوتبال آذربایجان‌غربی نیازمند تشکیل کمیته انضباطی است.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بزرگترین مسئله و مشکل هیئت فوتبال استان وجود مشکلات مالی است گفت: هم‌اینک این هیئت چرخش مالی فراوانی دارد اما خوشبختانه در منابع مالی دچار مشکل نبوده و دچار هیچ قرض و بدهی نیست.

وی با بیان اینکه برای موفقیت در ورزش‌های گروهی نیازمند مشارکت همگانی و هم‌جانبه هستیم تصریح کرد: متاسفانه اختلاف بزرگترین معضل و مشکل در راه مشارکت‌های همگانی است و باید از اختلافات در ورزش کشور پرهیز شود.

زینالی با تاکید بر توجه به تیم‌های پایه فوتبال استان افزود: تمامی برنامه‌های هیئت فوتبال استان حول محور استعدادیابی بوده و تاکید بر آن است که در تیم‌های پایه ضمن انجام تمرینات منظم، استعدادیابی و شرکت در مسابقات مختلف انجام شود.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: رویکرد هیئت فوتبال استان آذربایجان‌غربی برای سال 95 این است که ورزش فوتبال پایه در استان به صورت رایگان برگزار شود.

وی با تاکید بر تقویت مدیریت در ورزش فوتبال استان گفت: بی‌تردید یکی از مشکلات اساسی این ورزش مدیریت‌های ضعیف بوده و باید ضمن توجه به این موضوع، سیاست‌هایی برنامه‌ریزی و اعمال شود که بتواند به رشد ورزش فوتبال استان کمک کند.

زینالی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی افزود: در این رابطه برخی پروژه‌های ورزشی در شهرستان‌های استان به پایان رسیده و برخی نیز در شرف پایان است.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌غربی از حضور در مسابقات لیگ یک کشور در رشته فوتبال خبر داد و تصریح کرد: امسال در تلاش برای خریداری تیمی در لیگ یک هستیم که 90 درصد کارهای مربوطه انجام شده و امیدواریم با حل مشکل ساختارها، بتوان شاهد حضور تیم‌های استان در لیگ‌های دسته یک کشور باشیم.

ارسال نظرات