دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: تا این لحظه هیچ یک از چک های باشگاه شهرداری ارومیه که مجموع آنها دویست و پنجاه میلیون ریال است پاس نشده است.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۶۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نشست خبری عیسی زینالی نائب رئیس هیات فوتبال استان و حسین نیرویار دبیر ه‍یات فوتبال برگزار شد.

در ابتدا این نشست زینالی ابتدا با اشاره به عملکرد هیات فوتبال استان بیان داشت: در حال حاضر هیاتی مثل هیات فوتبال در استان فعال نیست و با برگزاری ۱۴ رده مسابقات در فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان در صدر هیات های استانی قرار داریم.

وی ادامه داد : در سال ۹۴ استان آذربایجان غربی در ۱۶ رده فوتبال کشور که بالاترین آنها لیگ دسته دوم است و تیم های شهرداری ارومیه و سردار بوکان هستند و در بانوان نیز تیم فوتبال همیاری شهرداری در لیگ برتر است و در تمامی رده های سنی در کشور نماینده داریم.

این مسئول افزود: به هیچ شخصی بدهی نداریم و تمامی معوقات هیات فوتبال پرداخت شده است و در حال حاضر نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان مبلغی برای ما پرداخت نشده است و به صورت خود کفا عمل کردیم.

در ادامه این نشست دبیر هیات فوتبال استان اظهار داشت: امسال با هماهنگی های به عمل آمده با فرمانداری و فرماندهی انتظامی استان با مدارس غیر مجوز دار برخورد خواهد شد و از فعالیت آنها جلوگیری بعمل خواهد آمد و به زودی تمامی مدارس مجوز دار اعلام خواهد شد و از خانواده ها درخواست داریم برای جلوگیرعدی از مشکلات در مدارس فوتبال رسمی فرزندان خود را ثبت نام کنند.

حسین نیرویار در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه شهرداری که عدم همکاری این هیات را با تیم فوتبال شهرداری در راستای برگزاری مسابقات فوتبال بیان نموده بود چنین پاسخ داد:باشگاه شهرداری ارومیه در ابتدا فصل با تفاهم نامه ای که در حضور رئیس اداره ورزش و جوانان ارومیه شده و امضا همه در این تفاهم نامه هست باشگاه شهرداری آماده سازی،ترمیم و نگهداری چمن را برعهده داشت و همچنین تهیه کاور برای پوشش چمن در زمان بارندگی برعهده داشت ،به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد.

این مسئول با بیان اینکه ما از ورزش فوتبال این شهر حمایت کردیم ادامه داد: تا این لحظه هیچ یک از چک های باشگاه شهرداری ارومیه که مجموع آنها دویست و پنجاه میلیون ریال است پاس نشده است.

دبیرهیات فوتبال افزود: ما با تمام قوا از باشگاه شهرداری ارومیه حمایت کردیم به طوریکه تیم های فوتبال نونهالان،نوجوانان،امید و بزرگسالان شهرداری در چمن تختی در شش روز هفته به تمرین پرداختند و ریالی از بابت این تمرینات تا به حال به هیات فوتبال استان پرداخت نکردند.

نیرویار اذعان داشت: با رایزنی که با فدراسیون فوتبال داشتیم امتیاز تیم فوتبال دسته یک به استان اعطا خواهد شد اما این امر مستلزم داشتند زیرساخت های مناسب است که ما هیچ یک از آنها را نداریم و در صورت عدم آماده سازی این امتیاز از دستمان خواهد رفت.

وی گفت: امسال در صورت عدم پرداخت مطالبات و بدهی های باشگاه شهرداری ارومیه و همچنین سردار بوکان و تسویه مالی با عوامل و بازیکنان امتیاز دسته دوم کشور از این باشگاه ها سلب خواهد شد و مالکیت اصلی آنها با هیات فوتبال استان است.

حسین نیرویار در پایان در خصوص اینکه شایعاتی مبنی بر فساد مالی در هیات فوتبال وجود دارد ،چنین اظهار داشت: قویا این موضوع صحت ندارد اما هر شخصی چنین ادعایی دارد با مدارک و مستندات حاضر به پاسخگویی هستیم و حتی حاضریم در این خصوص در مقابل رسانه ها جوابگو باشیم.

ارسال نظرات