خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

ويژگي معلم تزكيه نفس اخلاق و اعتقاد است

حجت الاسلام محمد رستمي گفت: معلمان بايد در تمامي مراحل زندگي و كار ي تعهد و تقيد به ايمان و تزكيه نفس را سرلوحه خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۵۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در گراميداشت روز عقيدتي سياسي حوزه شهيد حبشي سپاه اين شهرستان با اين عنوان كه معلمي شغل انبياست گفت: مربيان و معلمان بايد خود را از هر جهت به انبيا و اوليا نزديكتر نمايند.

حجت الاسلام محمد رستمي خاطر نشان كرد: بدون شک مطهري بهترين الگو و اسوه براي معلمان ماست و مي دانيم كه ازبرجسته ترین ویژگی وي، خرافه زدایی و ترسیم چهره اسلام ناب محمدی(ص) و وقف سرمایه عمر شریف خود در این راه مقدس و افزایش همدلی و وحدت بین مسلمانان بود لذا سزاوار است كه در این ایام اندیشه این شهید مطهر در جامعه ترویج گردد.

وي با اشاره بر اينكه نبايد فراموش كرد كه اولين معلم هستي خداوند متعال است و اوست كه آموختن را براي بهترين مخلوقش ياد داد تصريح كر د: بايد پس از آموختن، زكات علم خويش را تعليم داد و بدانيم كه آموختن خود رهايي انسان از پس خيلي از مشكلات است.

اين مقام مسئول گفت: شهيد مطهري به عنوان یک ولایت‌مدار واقعی و فیلسوف بزرگ‌منش، کسی بود که توانست با اقتدار کامل مقابل روشنفکران زمان ایستادگی کند تا ارزش و جایگاه واقعی اسلام را به همه ملل دنیا نشان دهد، همچنین وی در به پیروزی رسیدن انقلاب ایفای نقش کرد.

وي ادامه داد: با توجه به ويژگي ها و خصوصيات منحصر به فرد شهيد مطهري به جا بود كه سالروز شهادت اين استاد فرهخته به نام روز عقيدتي سياسي در سپاه و روز معلم نام گذاري شود تا بهانه اي براي ترويج فرهنگ شهيد و آشنايي با كتابها و آثار وي شود و همچنين يادي از تلاشها ، گذشت و ايثار مربيان گردد.

گفتني است كه در پايان سرگروها و مربيان صالحين حوزه شهيد حبشي سپاه خوي تجليل شدند.

ارسال نظرات