خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

تحویل 256 واحد مسکن محرومین در آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی از تحویل 256 واحد مسکن محرومین در نیمه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۴۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ایوب عزیزی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در سالن جلسات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، اظهار داشت: در راستای سنددار کردن مساکن روستایی استان 200 هزار سند مالکیت روستایی و شهری در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان به بنیاد مسکن واگذار شده است، تصریح کرد: در این خصوص 11 هزار واحد مسکن مهر در استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه این طرح در 27 شهر استان توسط این اداره اجرا شده است، ادامه داد: از کل واحدها، 10 هزار و 800 واحد از مساکن مهر در این شهرها تحویل متقاضیان شده است.

این مسئول احداث مسکن برای خانواده‌های کم‌درآمد و بی‌بضاعت در قالب مسکن محرومین، اعلام کرد: این اقدام به کمک خیرین مسکن‌ساز آذربایجان غربی که کمک حال بنیاد مسکن استان است، اجرایی می‌شود.

عزیزی از آغاز به کار ساخت 200 واحد مسکن محرومین در استان خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد تا کنون 44 واحد به بهره‌برداری رسیده است و مقرر شده در آینده نزدیک شاهد اتمام تمام این واحدها باشیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه نیمه نخست امسال شاهد اتمام 256 واحد مسکن محرومین در استان خواهیم بود، اضافه کرد: عملیات اجرایی این واحدها در دست اقدام است و نیمه نخست امسال تحویل افراد کم درآمد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار