مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام بیان داشت: امروز باید مسئولان کشور برای تحقق آرمان ها و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران " قرآنی" بیندیشند و " قرآنی" اقدام و عمل کنند.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۴۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید جعفر احمدی در محفل انس با قرآن دانش آموزی شهر نصرآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی وعقیدتی بویژه علامه شهید مرتضی مطهری به جایگاه و مقام معلم اشاره کرد و گفت: هفته معلم یک نماد و بهانه است برای تمام مردم تا ارزش ومقام معلم در تربیت جامعه اسلامی فراموش نشود.

وی تصریح کرد: این هفته یاد آور تلاش های علمی، فرهنگی، تربیتی و قرآنی معلمانی است که با تربیت فرزندان این مرز وبوم آینده ای درخشانی برای کشور ترسیم می کنند.

وی خطاب به دانش آموزان و نخبه های قرآنی عنوان کرد: قدر خود و استعدادهای خود را بدانید چرا که دشمنان قسم خورده با "نفوذ فرهنگی" و تزریق ابزار سرگرم کننده فضای مجازی «تلگرام ، واتس‌اپ، انیستاگرام ...» سعی دارد با دوری جوانان و نوجوانان از قرآن و معارف اسلامی مانع پیشرفت نسل جوان و آینده ساز کشور شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام خاطر نشان کرد: در سایه قرآن کریم و برخلاف انتظار دشمن تا دندان مسلح، جوانان مؤمن و متعهد ایران اسلامی اختراعات و افتخارات  ارزنده ای در صحنه عمل بدست آوردند.

وی ابراز داشت: استکبار جهانی با وجود معلمان و مفاخر این کشور متمدن اسلامی از جمله ابن سیناها، مطهری ها و حسن زاده آملی های که هر کدام در عصر خود سرآمد بودند و هستند نمی تواند این مجاهدت  و پیشرفت های های علمی، فرهنگی، پزشکی و اسلامی را تحمل کند و ترس دشمن از همین ویژگی هاست.

حجت الاسلام احمدی نفوذ "فکری، فرهنگی، سیاسی، علمی، اقتصادی" دشمن را برای غارت منابع ملی و فرار استعدادهای بی بدیل ایرانی دانست و یادآور شد: قبل از انقلاب 800 اختراع در ایران ثبت شده است، اما بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اختراعات دانش آموزان، دانشجویان، کارآفرینان، نظامیان ... غیرقابل انکار و شمارش است و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار از این توانمندی نخبگان کشور به شدت عصبانی است.

وی خطاب به مسئولان تأکید کرد: امروزباید مسئولان کشور برای تحقق آرمان ها و حفظ  دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران" قرآنی" بیندیشند و" قرآنی" اقدام وعمل کنند ، زیرا پیشرفت های ملی در زیر سایه عمل به معارف قرآنی وسیره ومنش اهل بیت(ع) تحقق می یابد.

وی با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اذعان داشت: "اقتصاد مقاومتی" هم برگرفته از قرآن است و به این معنا که متکی به تولیدات داخلی باشیم و با عدم خرید کالاهای خارجی از کالاهای ایرانی حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: نمونه بارز کمک مردم ودستگاهای دولتی به اقتصاد درون زا؛ خرید کالای ایرانی وصرفه جویی در مصرف بی رویه منابع وذخایرکشور است.

در خور ذکراست؛در خاتمه سخنرانی قاریان ونخبه های قرآنی با نوای دلنشین به تلاوت آیات نورانی کلام ا... مجید پرداختند و درادامه از قاریان شهرستان کمال شامی،بهنام مرادقلی، علی میرکی وشاه حسینی ونیزتعدادی از مربیان عقیدتی وهادیان سیاسی بسیج تجلیل شد.

گفتنی است؛محفل انس با قرآن دانش آموزی گرامیداشت هفته معلم وعقیدتی سیاسی درسپاه وبسیج با حضورمسئولان وفرماندهان نظامی وانتظامی، دانش آموزان واقشارمختلف بسیج به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهید برزگر درمسجد جامع قائم(عج) شهر نصرآباد تربت جام برگزارشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها