مدیر کمیته امداد ارومیه از مشارکت 20 درصدی خیرین در تامین هزینه‌های ازدواج جوانان زیر پوشش کمیته امداد ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۳۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شهریار حسین‌زاده از اهدای جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد ارومیه خبر داد و اظهار داشت: تلاش می‌شود در موعد مقرر نسبت به تامین جهیزیه نوعروسان اقدام شود.

وی با بیان اینکه در این خصوص خیرین نیز همکاری خوبی با کمیته امداد دارند، از تلاش مراکز نیکوکاری برای تامین جهیزیه نوعروسان در شهر ارومیه خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص در محلات مختلف نیز به صورت خودجوش نسبت به جمع‌آوری جهیزی عروس اقدام می‌شود.

مدیر کمیته امداد ارومیه با اشاره به تلاشهای کمیته امداد در تامین جهیزیه نوعروسان در ارومیه، اذعان داشت: سال گذشته 13 میلیارد ریال برای تامین جهیزیه نوعروسان و هدیه ازدواج جوانان زیر پوشش کمیته امداد ارومیه هزینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه خیرین نیز در این زمینه گامهای موثری برداشته‌اند، ادامه داد: خیرین ارومیه برای 186 نوعروس به میزان 3 میلیارد و 448 میلیون ریال جهیزیه تامین کرده‌اند که چنین مواردی کمک حال خوبی برای کمیته امداد ارومیه است.

حسین‌زاده با بیان اینکه اعتبار مصوب کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مددجویان کمیته امداد باشد، اظهار داشت: سال گذشته از محل اعتبارات مصوب فقط 630 نوعروس توانستند با هزینه کرد 10 میلیارد ریالی، صاحب جهیزیه شوند.

مدیرکمیته امداد ارومیه با بیان اینکه خیرین در این خصوص به خوبی وارد کار شده‌اند، از مشارکت 20 درصدی خیرین و نیکوکاران ارومیه در تامین هزینه‌های ازدواج جوانان زیر پوشش کمیته امداد ارومیه خبر داد.

ارسال نظرات