خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه خبر داد
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه گفت: زمین موردنیاز برای احداث پایانه مسافربری جدید در ارومیه تامین شده است.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۲۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اسماعیل الماسی از نوسازی بخشی از پایانه‌های مسافربری ارومیه خبر داد و اظهار داشت: نوسازی پایانه‌های مسافربری در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به افراد در ارومیه اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل قدمت بالا، مغازه‌های پایانه‌های مسافربری این شهرستان فرسوده بود، از احداث مغازه‌های جدید در این پایانه خبر داد و افزود: برای این منظور مغازه‌های جدید احداث و به زودی آماده بهره‌برداری خواهند شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه با بیان اینکه امید می‌رود با بهره‌برداری از این مغازه‌ها بتوانیم در بخش خدماتی گام موثری برداشته باشیم، زیباسازی محیط پایانه مسافربری را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

این مسئول با بیان اینکه ساختمان اداری نیز با زیربنای 350 مترمربع در دست احداث است، اظهار داشت: تلاش می‌شود شاهد تسریع در روند اجرای این ساختمان اداری در پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه باشیم.

الماسی زیباسازی محیط پایانه‌های مسافربری را مورد اشاره قرار داد و افزود: کاشت نهال و گل‌های زینتی در محوطه ترمینال، دیوارکشی محوطه ترمینال، تمیل پروژه احداث مغازه‌های پایانه مسافربری از جمله برنامه‌های سال جاری است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه از احداث پایانه مسافربری جدید در ارومیه خبر داد و اعلام کرد: زمین موردنیاز برای احداث پایانه مسافربری جدید در ارومیه تامین و مقرر شده این پایانه در زمینی به مساحت 17 هکتار اجرایی شود.

الماسی خاطرنشان کرد: زمین خریداری شده در بزرگراه شهید کلانتری ارومیه واقع شده است که در سال 1404 شاهد انتقال پایانه مسافربری فعلی به پایانه مسافربری جدید خواهیم بود.

ارسال نظرات