به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری، از مربیان عقیدتی و سیاسی سرگروه‌های صالحین سپاه ناحیه خواف تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۲۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم حجت الاسلام سید الحسینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: شهید مطهری حق زیادی بر گردن نسل حاضر و نسل گذشته و همچنین نسل آینده ما دارد بنا بر این نقش اندیشه شهید مطهری در برهه ای که بحران های معرفتی ذهن بسیاری از مردم را درگیر کرده بود برجسته بوده است.

وی افزود: اندیشه شهید مطهری اندیشه جامعی است که به عرصه های مختلف فلسفی و کلامی و تفسیری تاریخی و... پرداخته است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کسی که با آثار شهید مطهری آشنایی داشته باشد می تواند از آن‌ها استفاده کند و به این گونه مباحث بپردازد و از طریق اجتهاد آن‌ها را حل کند.

در ادامه حجت الاسلام رمضانپور امام جمعه شهرستان خواف تاکید کرد: با تحققق راهبرد اقتصاد مقاومتی در کشور می توانیم روی پای خود بایستیم و کشورهای اروپایی را تحریم کنیم نه این که آنها از طریق تحریم به اقتصاد ما ضربه بزنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: افزایش قیمت انرژی مشکل چندانی را در عرصه اقتصادی ما حل نخواهد کرد ما باید بر توان داخلی و ظرفیتهای موجود در عرصه اقتصادی تکیه کنیم.

در پایان مراسم ضمن مرثیه خوانی در مدح امام موسی کاظم (ع) به تعدادی از مربیان عقیدتی و هادیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها