خبرهای داغ:

بسیج نعمت بزرگ الهی و بهترین حامی نظام مقدس اسلامی ایران است.

امام جمعه هندیجان گفت:بسیج نعمت بزرگ الهی و بهترین حامی نظام مقدس اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۲۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
 به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم و شهید مطهری و هفته بسیج سازندگی پیش از ظهر سه شنبه جمعی از فرماندهان و بسیجیان و پرسنل ناحیه سپاه و گردان عملیاتی امام رضا ع در دفتر امام جمعه با امام جمعه هندیجان دیدار نمودند. 
 حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی و هفته بسیج سازندگی اظهار کرد:بسیج و سپاه در طول هشت سال جنگ تحمیلی در تمام ابر قدتهای جهان که حامی صدام بودن ایستادگی کرد.
وی افزود:بسیج توانایی اداره کل کشوربا برنامه ریز را دارد و هرجا لازم بوده در صحنه های حساس حاضر و آماده بوده است. وی بابیان فعالیت های بسیج و سپاه در کشور گفت:بسیج  و سپاه با سازماندهی منظم و مدیریت خوب در تمام عرصه های فرهنگی  و هنری ، عمرانی ،امنیتی ،مذهبی و اقتصادی حرفی برای گفتن دارد. 
شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد:مدیران عقیدتی در پایگاه ها و حوزه های مقاومت با علم و مطالعه روز   کارهای عقیدتی داشته باشند.
 وی بااشاره به پیشرفت های علمی بیان کرد:بسیجیان در کارهای علمی ، ایمانی ،تکنو لژی و شبکه های اجتماعی و مجازی حرفی اول را بزنند و یک الگو باشند .خبرنگار بسیج محمدرضاشعبانی.هندیجان
ارسال نظرات
پر بیننده ها