خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولی فقيه در سپاه خوی عملكرد آموزش عقيدتي سياسي سپاه اين شهرستان در سال 94 را تشريح نمود.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۲۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي با ذكر رويكرد برنامه هاي عقيدتي سياسي سپاه در سال 95با عنوان امر به معروف و نهي از منكر، ايجاد فضاي مناسب براي ترويج انديشه هاي ناب اسلامي،ت بيين شعار راهبردي سال، روشنگري در خصوص مسايل منطقه و توطئه هاي استكبار جهاني، ترويج فرهنگ ديني –قرآني و بسيجي و...را از جمله اهداف آموزش عقيدتي سياسي نمايندگي ولي فقيه عنوان و افزود:ب ه حمدالله عقيدتي سياسي سپاه خوي فعاليتهاي خوبي در تمامي ماموريتهاي محوله خويش در سال 94 را انجام داده است.

حجت الاسلام محمد رستمي خاطر نشان كرد: عمده هدف ما ترويج فرهنگ اسلامي قراني و روشنگري در سطح رده هاي تابعه با بهره جستن از آيات و روايات ائمه اطهار (ع) است چرا كه اگر کسی به معنای واقعی کلمه در خدمت قرآن باشد و تفسیر قرآن را از عترت گرفته باشد از هر خطا و لغزشی مصون خواهد بود.

وي در خصوص اهم اقدامات صورت گرفته در سال 94 در آموزش عقيدتي سياسي را برگزاري دوره هاي تربيت و تعالي ناحيه اي به استعدادبيش از 2000نفر عنوان كرد.

حجت الاسلام رستمي همچنين از برگزاري دوره هاي تربيت و تعالي كادر رسمي و وظيفه و بسيجيان تمام وقت شمال استان حرف زد و افزود: در راستاي ارتقاي بصيرت ديني و قرآني فرماندهان به استعداد 10 نفر از فرماندهان بسيج به دوره هاي تربيت و تعالي كشوري اعزام شده بودند.

اين مقام مسئول تصريح كرد: 25 نفر از مربيان عقيدتي سياسي سپاه خوي نيز در كارگروه علمي و تخصصي آموزش عقيدتي سياسي سال94 شركت نمودند ضمن اينكه در راستاي ارتقاي سطح معرفتي و بصيرتي مربيان صالحين نيز دوره هايي برگزار نموديم.

وي ادامه داد: تعداد 42 نفر كادر رسمي و وظيفه نيز در دوره آموزشيار قرآن كريم شركت نمودند ضمن اينكه كلاس آموزش نماز نيز براي سربازان برگزار و در نهايت ارزيابي شدند.

حجت الاسلام رستمي همچنين خاطر نشان كرد : جلسه اخلاقي و قرآني به استعداد275جلسه براي رده هاي سپاه خوي برگزار و در راستاي ارتقاي سطح علمي-معرفتي –قرآني و عقيدتي نشريات آموزش مكاتبه اي شميم معرفت، موعظه خوبان،و احكام نيز در بين كاركنان و بسيجيان توزيع شده است.

وي در عملكرد قسمت سياسي نيز خاطر نشان كرد: هاديان سياسي سپاه خوي اعم از كادر رسمي و بسيج در زمينه روشنگري در سال 94 با توجه به انتخابات 7اسفند فعاليت چشمگيري داشتند.

حجت الاسلام رستمي همچنين افزود: در راستاي روشنگري و ارتقاي سطح معلومات بسيجيان در زمينه مسايل روز و آشنايي با ترفندهاي دشمنان نشست هاي بصيرتي و گردهمايي هاي روشنگري برگزار شد و با دادن اطلاعات كافي به بسيجيان هم در زينه مجلس شوراي اسلامي و هم مجلس خبرگان بحمدالله توانسيم انتخابات باشكوهي در 7اسفند 94 برگزار نماييم طوري كه بيش از 70درصد از مردم پاي صندوقهاي راي حضور يافتند و با اقتدار نمايندگان خود را راهي مجالس كردند.

وي در پايان ضمن تقدير و تشكر از مسئولین عقيدتي و سياسي سپاه خوي و نيز ساير مديران، هاديان ساسي و مربيان عقيدتي سياسي در رده هاي تابعه سپاه خوي اظهار اميدواري كرد كه با سرمشفق قرار دادن شعار سال بتوانيم گام هاي موثري در عرصه هاي مختلف از جمله امر به معروف برداريم.

ارسال نظرات