خبرهای داغ:

بازديد از وضعيت ايمني حوزه شهيد رزمجو سپاه خوي

جانشين سپاه خوي به منظور اطلاع از آخرین وضعیت ایمنی حوزه شهيد رزمجو سپاه خوي به همراه مسئول آماد و پشتيباني و ترابري سپاه اين شهرستان در شهرايواوغلي حضور يافت.
کد خبر: ۸۶۷۰۲۱۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار قهرمان درستي گفت: هدف از اين بازرسي و سركشي ها را رسيدگي به وضعيت فيزيكي و امنيتي حوزه ها و رفع مشكلات احتمالي عنوان و افزود: اميدواريم با اين تمهيدات مكان هاي دفاعي و رزمي در ايمني كامل به سر ببرند.

سرهنگ پاسدار درستي ضمن تأکید بر رعایت اصول ایمنی و امنیتی در محیط کار اظهار داشت: در مناطق نظامی و انتظامی جایی برای غفلت نیست و ما مسئولین طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید کاری کنیم که مسائل ایمنی در سپاه جدی گرفته شود و نگذاریم که به این مسائل کم اهمیتی و کم توجهی گردد.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه قرار است براي سربازان حوزه ايواوغلي محل آسايشگاهي نيز احداث شود مكان و امكانات مورد استفاده بررسي و تمهيدات لازم در اين بخش گرفته شد.

مسئول آماد و پشتيباني و ترابري سپاه خوي نيز كه جانشين سپاه خوی را در اين بازرسي همراهي مي كردند از وضعيت آشپزخانه، انبارها و خودرو و موتورسيكلت ها بازدید نمودند.

ارسال نظرات