خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در سپاه شبستر به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و در دیدار با امام جمعه این شهرستان، گفت: انقلاب اسلامی ایران، هدیه الهی و انقلابی عقیدتی در جهان است.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۶۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشا تحول های عقیدتی و اخلاقی درجهان شده، افزود: انقلاب ایران همه دانشمندان جهان را به تحقیق و پژوهش حول محور دین واداشته است.

وی خاطرنشان کرد: انسان ها همیشه تابع اعتقادات خود عمل کرده و اعتقاد اسلامی تابع فطرت پاک انسانهاست بنابراین خداوند همه انسانها را براساس فطرت پاک خدایی خلق کرده است.

این مقام مسئول با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری، اظهار داشت: کمتر کسی امروز پیدا می شود که جایگاه معلم در دین مبین اسلام را نداند و هرکدام از ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم از این سرچشمه زلال آثار و افکار شهید مطهری بهره مند شویم.

وی ناب و زلال بودن فکر را از خصوصیات شهید مطهری عنوان و بیان کرد: شهید مطهری همواره به عنوان اسلام‌شناسی آگاه، عالمی زمان شناس، دانشمندی دردآشنا و فیلسوفی توانا مورد علاقة فرهیختگان و جوانان فکور بوده است.

امام جمعه شبستر نیز در این دیدار، بزرگترین مشکل جامعه بشری را عمل به اعتقادات دانست و گفت: تنها با عمل به اعتقادات پاک فطری می توان زمینه جذب قلوب وافکار مردم را حول محور اسلام و اعتقادات مسلم دینی سوق داد و سعادت جامعه بشری را رقم زد.

پایوران سپاه شبستر پس از این دیدار، با حضور در مزار شهدای این شهرستان، با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

ارسال نظرات