خبرهای داغ:
معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) همدان مطرح کرد

ترویج تفکر و اندیشه شهید مطهری در حلقه‌های صالحین

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: ترویج تفکر و اندیشه شهید مطهری در تمام سطوح سنی، یکی از برنامه‌های اصلی حلقه‌های صالحین است.
کد خبر: ۸۶۷۰۱۳۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

حجت الاسلام محمد اسماعیل‌بیگی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری انسانی بسیار بزرگ و برجسته است که زندگیشان همراه با تلاش خالصانه و مؤمنانه و بابصیرت بود و با همین ویژگی‌ها در میدان علم و معرفت وارد شده است.

وی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری عنوان کرد: خداوند به این شخص با توجه به ویژگی‌هایی که داشتند مزد اخلاصشان را که همان مقام شهادت بود عطا فرمود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: سه عنصر برای ماندگاری و اثرگذاری شهید مطهری در جامعه وجود دارد که اولین مورد از آن اخلاص است که باعث ماندگاری ایشان شد.

وی ادامه داد: با بصیرت بودن و عمل به هنگام و اندازه نیز از دیگر خصوصیات این شهید بزرگوار بود که در ماندگاری ایشان تأثیرات بسزایی دارند.

اسماعیل بیگی با اشاره به استفاده از آثار استاد مطهری در صالحین بیان کرد: در حلقه های صالحین در موضوع محتوایی هدف این است که جوانان و نوجوانان با این شخصیت آشنایی کامل داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: ترویج تفکر شهید مطهری در تمام سطوح سنی صالحین، یکی از برنامه‌های اصلی حلقه‌های صالحین است که اجرایی می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به آشنایی کامل مربیان با آثار این استاد شهید بیان کرد: در هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌های مختلفی با عنوان دوره مطهر برای شناخت شهید مطهری برگزار می‌شود.

وی استاد مطهری را منشأ برکات زیادی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها دانست و گفت: در صالحین برنامه‌های متنوعی را در راستای معرفی این استاد بزرگ و ترویج اندیشه‌ها و تفکر شهید مطهری پیش‌بینی کرده‌ایم.

اسماعیل‌بیگی افزود: از جمله برنامه‌های اجرایی برگزاری هیئت عاشقان ولایت و حلقه های صالحین است که با محوریت شهید مطهری و تفکرات زندگی این شخصیت برگزار می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به نقش مربیان و سرگروهان بیان کرد: از اهداف صالحین تربیت و پرورش نوجوانان و جوانانی ولایتمدار و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است.

معاون تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین (ع) همدان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال توجیه خانواده صالحین با رهنمودهای رهبری است که باید در این زمینه نقش ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: مهم ترین کارها در حلقات صالحین پرداختن به سیاست اقتصاد مقاومتی است که با استفاده از آموزش های لازم تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات