خبرهای داغ:
استاندار در مراسم كلنگ زني طرح ابرساني روستاي آقابابا:
استاندار قزوین در مراسم كلنگ زني طرح ابرساني روستاي آقابابا عنوان کرد: هيچ توسعه اي اتفاق نمي افتد مگر اينكه درك درست از از شرايط و زمان داشته باشيم و در مسير موفقیت تا پیشرفت قدم برداريم.
کد خبر: ۸۶۷۰۰۰۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبر گزاري بسيج در قزوین، فریدون همتی در مراسم کلنگ زنی طرح آبرسانی روستای آقا بابا بیان کرد: وظيفه ما خدمت رساني به مردم عزيز است، و هر توفيقي در كشور به دست بيايد ميسر نيست جز با همدلي و همراهي مردم عزيز، و سپاه پاسداران نيز با درك شرايط  كشور، همراه مردم و دولت بوده است.

وی گفت: بسیاری از بزرگانی مايه افتخار ايران عزيز است متعلق به همين خاك هستند که اين نشانگر این مطلب می‌باشد كه مناطق محروم ما علاوه بر  فقر  و محروميت چه انسان‌هاي بزرگي را تحويل ايران اسلامي  داده است كه همه ما  به آنها افتخار مي كنيم ما  معرفت و عقلانيت مردم آقابابا را ارج مي نهيم و از همكاري اين عزيزان با دولت  كمال تشكر و قدراني را داريم.

استاندار قزوین در ادامه افزود: هيچ توسعه اي اتفاق نمي افتد مگر اينكه درك درست از از شرايط و زمان داشته باشيم و در مسير موفقیت و پیشرفت قدم برداريم.

این مسئول در خاتمه یادآورشد: درك درست از شرايط و زمان مسير  توسعه را هموار و به آن شتاب مي بخشد همانطور كه شما مردم عزيز همكاري لازم را با دولت داشتيد  ما نيز به عنوان دولت به شما  قول خواهيم داد در تامين منابع مالي حداكثر تلاش را به كار ببريم و كار را در كمتر از مدت پيش بيني شده به سر انجام برسانيم تا مردم از اين  طرح بهره مند شوند

1002/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها