امام‌جمعه دلوار گفت: باید انتقال پیام انقلاب که در کلام رهبری انقلاب اسلامی متجلی است در دستور کار مبلغان و مروجان دینی و سازمان عقیدتی سیاسی باشد.
کد خبر: ۸۶۶۹۹۵۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

انتقال پیام انقلاب در دستور کار مبلغان سازمان عقیدتی سیاسی باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست دوشنبه شب در دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه امام حسین(ع) شهر دلوار اظهار داشت:‌ رسالت اصلی عقیدتی سیاسی‌ها خصوصاً در سپاه در معنویت‌افزایی و بصیرت‌افزایی در بین کارکنان و خانواده بسیجیان است.

وی بیان کرد: تقارن و همزمانی هفته عقیدتی سیاسی با ایام شهادت متفکر و معلم شهید مطهری فرصتی برای ترویج آثار و تبیین اندیشه‌های این معلم شهید از میان نیروهای مخلص سپاه و خانواده‌ها و بسیجیان است.

امام‌جمعه دلوار تصریح کرد:‌ توجه به مسائل دینی و اعتقادی و معرفتی همیشه جزو برنامه‌ها و اقدامات ثابت سپاه پاسداران بوده که البته باید به‌عنوان یک اولویت آن را برای همیشه حفظ کرد.

زاهد‌دوست گفت: تربیت نیروهای طراز انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع شبهات دینی و اعتقادی و آشنای با احکام دینی و همچنین توجه به مقوله خانواده و سبک زندگی دینی در میان کارکنان سپاه  به‌عنوان الگوها و اسوه‌های جامعه باید در اولویت کار مجموعه‌های عقیدتی سیاسی قرار بگیرد.

وی اظهار داشت:‌ یکی از خصوصیات شهید مطهری معنویت و اخلاص در عمل ایشان بود که باعث تأثیرگذاری اقدامات ایشان شده است که باید الگویی برای جامعه امروز باشد.

امام‌جمعه دلوار گفت:  شهید بهشتی شبانه‌روز به دنبال رصد اوضاع فرهنگی در جهان اسلام و بستن مجرای نفوذ فرهنگی دشمنان دین بودند و اگر امروز رهبر عزیز ما هم دغدغه نفوذ دشمن دارند بیشترین دغدغه ایشان نفوذ فرهنگی است بنابراین نفوذ فرهنگی به‌مراتب از نفوذ اجتماعی و سیاسی مهم‌تر است زیرا با نفوذ فرهنگی دشمن همه داشته‌ها و زحمات به باد خواهد رفت.

زاهددوست اضافه کرد: شهید مطهری موضوع انتقال پیام انقلاب و امام به جوانان و نوجوانان در سطح دانشگاه‌ها و مدارس را متعصبانه دنبال  می‌کردند و امروز هم باید انتقال پیام انقلاب که در کلام رهبری انقلاب اسلامی متجلی است در دستور کار مبلغان و مروجان دینی و سازمان عقیدتی ـ سیاسی باشد

وی افزود:‌ فعالیت سپاه منحصر در حوزه نظامی نیست هرچند در این حوزه هم مقتدر عمل می‌کند اما سپاه در عرصه جبهه فرهنگی هم فرمانده جنگ نرم است در کل سپاه پاسداران، پاسدار دین حریم ولایت و انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه دلوار خاطرنشان کرد:‌ ما در دفاع مقدس باقدرت عقیده و باورهای دینی مردم توانستیم به پیروزی برسیم و امروز هم برای غلبه بر دشمن در محرک جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی باید بر تقویت عقاید و اعتقاد امت مردم عنایت بیشتری داشته باشیم.

ارسال نظرات