همزمان با هفته عقیدتی-سیاسی؛

تجدید میثاق مردم کمیجان با شهدا

همزمان با هفته عقیدتی_سیاسی جمعی از کارکنان سپاه و مردم شهرستان کمیجان با حضور بر مزار شهدای گمنام این شهرستان ضمن غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا بار دیگر با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۶۶۹۸۸۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، همزمان با هفته عقدیتی سیاسی جمعی از کارکنان نظامی و انتظامی شهرستان کمیجان با حضور بر مزار شهدای عقیدتی سیاسی این شهرستان به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

در این برنامه جمعی از کارکنان و معلمین آموزش و پرورش کمیجان ضمن حضور داشتند که با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این ماییم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به‌دست آوریم.

شهیدان با انتخاب نوع مرگ خود و شهادت، بهترین مسیر و هدف را انتخاب کردند، شهادت مرگی است، انتخاب شده، مرگی كه انسان به سوی آن می‌رود نه آنكه به سوی انسان بیاید و اهمیت و ارزش شهید و شهادت نیز از همین جا سرچشمه می‌گیرد.

در دنیای پرفتنه امروز كه عصر انفجار اطلاعات لقب گرفته است و در زمانه‌ای كه مرزهای جغرافیایی، معنا و مفهوم پیشین خود را در ساختار جدیدی از معرفت و تحول مبنایی در حیات بشری، رفته رفته از دست می‌دهند و اقتدار ملی هر كشور در بعد فرهنگی آن جلوه و ظهور می‌یابد، پاسداری از ارزش‌های فرهنگی، رویكردی واقع‌بینانه و استراتژیک خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات