خبرهای داغ:
مدیر تربیت و آموزش عقیدتی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگر احساس می‌کنیم امروز در بخش‌هایی از جامعه دچار ضعف و خلل و مشکلاتی هستیم به دلیل دوری از اندیشه‌های ناب شهید مطهری است.
کد خبر: ۸۶۶۹۸۸۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
محمدرسول زند در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: وظیفه و رسالتی که معلمین بر عهده داشتند همان وظیفه را مربیان عقیدتی در بسیج و سپاه با مخاطبین سرباز و پاسدار بر عهده دارند.

وی افزود: امروزه احساس براین است که هر چه زمان به جلوتر می‌رود جامعه بشری و جامعه ایرانی بیش از پیش به اندیشه استاد مطهری نیاز پیدا می‌کند.

مدیر تربیت و آموزش عقیدتی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: امروزه مسئولین ما در رفتار و گفتار و عمل بیش از هر زمانی دیگر می‌طلبد تا با اندیشه‌های شهید مطهری آشنا شوند و آن را سرلوحه خود قرار دهند.

وی با اشاره به اندیشه‌های ناب شهید مطهری افزود: مبنای فکری جامعه امروزی از اندیشه‌های شهید مطهری است و اگر احساس می‌کنیم در بخش‌هایی از جامعه دچار ضعف و خلل و مشکلاتی هستیم به دلیل دوری از اندیشه‌های این شهید بزرگ است.

*برگزاری برنامه حکمت مطهر در 120 حوزه بسیج

زند با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته عقیدتی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: برگزاری مراسم حکمت مطهری در نواحی و 120 حوزه‌ مقاومت، تشکیل نمایشگاه کتاب به ویژه از آثار شهید مطهری، سرکشی از خانواده شهدای مربی و معلم، مسابقات ورزشی و وبلاگ نویسی، چاپ بنر و پوستر در رابطه با ترویج معارف اسلامی و تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به فعالیت 160 مربی عقیدتی در سطح استان ابراز داشت: این مربیان بسیجی در نشست‌های مختلف در اقصا نقاط استان به در راستای بصیرت‌افزایی فعالیت می‌کنند.

مدیر تربیت و آموزش عقیدتی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به مأموریت و نقش مربیان سپاه بسیج بیان کرد: رسالت و مأموریت اصلی ارتقاء باورهای دینی است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص اجرایی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های تربیتی با هدف رشد معنویت بالغ بر 3 هزار نفر که در دوره‌های 10 روزه آموزش دیدند از فعالیت‌های انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات