برگزاری همایش یاد مطهر در شهرستان کوهرنگ

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت مقام معلم، همایش یاد مطهر در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) شهرستان کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۸۵۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام صادق نیکنام، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ هدف از برگزاری این همایش را گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و پاسداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد.

سرهنگ پاسدار رضا خسروی، از مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) نیز در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلمان و مربیان شهید هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهید مطهری اسوه اخلاق و تقوا و دانشمندی فرزانه در مسائل فرهنگی و عقیدتی بود.

سرهنگ خسروی افزود: ما بسیجیان و معلمان باید در مسیر حق، حقیقت و شهادت قدم برداریم و سیره و اندیشه های والای این استاد گرانقدر را در تمامی عرصه های فرهنگی و تربیتی سر لوحه کار خود قرار دهیم .

وی ضمن اشاره به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، وظیفه هر بسیجی و معلمی را در این راستا مهم دانست و گفت: جهت دهی حرکت کشور به سمت اقتصاد مقاومتی و خود کفایی در زمینه های مختلف اقتصادی و فرهنگ سازی در این زمینه از رسالت های خطیر مربیان و معلمان و هادیان عقیدتی سیاسی در سطح جامعه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار