خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید میثمی، دومین یادواره شهدای روحانی در شب شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) در مسجد حضرت زینب(س) شهر پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۶۸۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران این مراسم به خاطراتی از نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: روحانيت در دوران دفاع مقدس مانند ستارگان درخشان در عرصه هاي مختلف نورافشاني و حتي كلام برخي از آنها در عمق جان فرماندهان جنگ نفوذ مي كرد. بسياري از علما و مجتهدان فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس تقديم انقلاب اسلامي كردند، بنابراين نقش روحانيت در دوران دفاع مقدس بسيار پررنگ است كه بايد به درستي تبيين شود. 

دومین شب از یادواره شهدای روحانی پردیسان برگزار شد

وی در ادامه افزود: دشمن در اين جنگ دو مرتبه شهر مهران را تصرف و رزمندگان آن را آزاد كردند، ولي بار سوم كه اشغال شد، وضعيت ما بسيار دشوار بود، دشمن با تغيير راهبرد دنبال انفعال ايران و سردرگم كردن نيروهاي ما بود ولي امام يك جمله فرمودند« مهران را بايد آزاد كنيد»، اين سخن ايشان همه معادلات را به هم ريخت و عمليات عاشورايي آغاز و ظرف چند روز مهران براي بار سوم آزاد شد.

دومین شب از یادواره شهدای روحانی پردیسان برگزار شد

وی افزود: اگر ما در همه سطح هاي مديريتي، اخلاص شهدا را داشته باشيم اختلاس ها كمتر مي شود و لازم نيست هر روز رهبر معظم انقلاب فرياد مبارزه با فساد، فقر و تبعيض سر دهند.

دومین شب از یادواره شهدای روحانی پردیسان برگزار شد

در ادامه مراسم با مداحی مداح اهل بیت(ع) حجت الاسلام حائری با مداحی و سینه زنی به مناسبت شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) ادامه یافت.

دومین شب از یادواره شهدای روحانی پردیسان برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها