به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران و هفته معلم مسئولین ناحیه مقاومت بسیج ، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی و جمعی از مسئولین با امام جمعه شهرستان بافق دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۹۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، جلسه ای با حضور فرماندهی و نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج بافق، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان، معاونت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج و جمعی از مسئولین و بسیجیان امروز در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

فرماندهی ناحیه مقاومت یاد و خاطره شهید مطهری و دیگر شهدای انقلاب را گرامی داشت و از حضار تقدیر و تشکر کرد.

حجت السلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان با توجه به نزدیکی به شهادت امام موسی بن جعفر(ع) از زندگی ایشان گفت و شرایط زندگی سیاسی این امام معصوم را شرایطی بسیار سخت توصیف کرد.

در ادامه وی با تبریک هفته عقیدتی وسیاسی سپاه پاسداران و هفته معلم از شهید مطهری یادکرد و او را از مبلغین بزرگ مذهب تشیع دانست. وی در ادامه گفت شهید مطهری اولین فردی بود که وارد بحث مکاتب شد و جوابگوی سوالات و شبهات بود. تدریس او را در حد اعلا توصیف کرد و پیروزی انقلاب را مدیون شاگردان دانست .

در آخر امام جمعه شهرستان از حلقه های صالحین تشکر ویژه کرد و به کار و تلاش بیشتر ایشان تاکید کرد.

در آخر جلسه از بسیج طلاب و فرمانده اسبق بسیج طلاب حضرت معصومه و فرمانده جدید این پایگاه تقدیر وتشکر شد در ادامه حکم مسئولیت بسیج طلاب برادران به حجت السلام والمسلمین میثم مولایی اعطا شد.


ارسال نظرات