خبرهای داغ:
جانشین فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج دزفول مطرح کرد

اعزام ۵ کاروان از دزفول برای شرکت در آئین ارتحال امام خمینی (ره)

جانشین فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: مطابق برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز مردم دزفول حضوری پر شور در مراسم ارتحال امام راحل خواهند داشت و بیش از ۵ کاروان برای شرکت در ویژه مراسم رحلت این پیر فرزانه به تهران اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۸۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیچ خوزستان ،علی گل آرا در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سالن جلسات فرمانداری ویژه دزفول اظهار داشت: علی رغم گذشت سال‌ها از رحلت امام خمینی (ره) هنوز هم جامعه مشتاق و دنبال رو فکر و منطق بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است و یاد و اندیشه امام راحل منشأ و منبع مسیر اسلام و انقلاب در عرصه داخلی و برون مرزی است.

وی افزود: مطابق با این منطق و علاقه هر سال هزاران دلداده راه اسلام و انقلاب با شوری دو چندان در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از هر شهری و استانی و از هر سن و جنسی شرکت می‌کنند و برای سوگواری بنیانگذار انقلاب عازم بارگاه ملکوتی ایشان می‌شوند.

جانشین فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج دزفول عنوان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز مردم دزفول حضوری پر شور در مراسم ارتحال امام راحل خواهند داشت و بیش از 5 کاروان سیزدهم خردادماه امسال برای شرکت در ویژه مراسم رحلت این پیر فرزانه به تهران اعزام خواهد شد.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود با حضور این کاروان‌ها بیش از 200 عزادار از شهر دزفول به بارگاه ملکوتی امام راحل به تهران اعزام و در مراسم سوگواری ایشان حضوری فعال داشته باشند.

گل آرا بیان کرد: با پیگیری‌ها صورت گرفته کاروان‌های اعزام شده از دزفول با پیش بینی تمامی خدمات مورد نیاز و با 4 یا 4 دستگاه اتوبوس به بارگاه ملکوتی امام راحل اعزام خواهند شد.

وی افزود: به همراه هر اتوبوس خودروهای سبک و آمبولانس نیز اعزام خواهد شد ضمن اینکه تأمین مسائل امنیتی و محتوای فرهنگی کاروان از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خواهد بود و مسئولیت غذا و اسکان زائران نیز بر عهده ما در ناحیه مقاومت بسیج دزفول است.

جانشین فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهار کرد:  امیدوار هستیم امسال مسئولان شهرستان اهمیت بیشتری به این موضوع بدهند چرا که دیگر فرصت زیادی تا روزهای برگزاری این مراسم‌ها باقی نمانده است و همه ما برای برگزاری این مراسم وظیفه داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار