فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام در گفتگو با "بسیج" :
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با اشاره به مطالبه های رهبرمعظم انقلاب بیان داشت: "بسیج سازندگی" پیشانی و خط مقدم تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی در اقدام و عمل و توسعه این تفکر می باشد.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۴۶
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
سرهنگ پاسدار محسن گوهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با تبریک هفته بسیج سازندگی،کار و کارگری گفت: انشاالله به فضل الهی در سال 95 با اولویت قرار دادن مطالبه های فرماندهی معظم کل قوا در خصوص شعار سال بتوانیم گام های موثری در تحقق رونق اقتصادی و اشتغال جوانان منطقه داشته باشیم.

وی با اشاره به مطالبه های رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: "بسیج سازندگی"  پیشانی و خط مقدم تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی دراقدام و عمل و توسعه این  تفکر می باشد.

گوهری خاطرنشان کرد: عزیمت چندین ساله اقشار مختلف بسیج این شهرستان مرزی در قالب اردوهای یک، هفت و ده روزه «جهادی و هجرت» و تلاش و کمک برای سازندگی و عمران مناطق کمتر توسعه یافته شهری و مناطق محروم روستایی جهت رفع محرومیت زدایی و توسعه فرهنگ کار جمعی نیز در راستای سیاست های "اقتصاد مقاومتی" مد نظر مقام عظمای ولایت است.

وی ابراز داشت: در جهت پیگیری راهبردهای معظم له و سیاست سازمان "بسیج سازندگی" توانستیم در سال 94 مبلغ یک میلیارد تومان برای بسیجیان جویای کار جهت مشاغل تولیدی در شهرستان توسط بانک عامل واگذار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام عنوان کرد: این تسهیلات با سیاست تقویت صنایع تبدیلی و بسته بندی و ایجاد اشتغال خانگی و تولیدات زود بازده در حال انجام است که انشاءالله در سال 95 نیز با قوت بیشتری پیگیری واجرای می شود.

در ادامه این گفتگو مسئول بسیج سازندگی سپاه تربت جام گفت: وام های اشتغال زایی تا سقف 30 میلیون تومان از سرانه وام های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی این ناحیه به جوانان فاقد شغل فعال بسیجی در این شهرستان اختصاص یافته است.

 سروان پاسدار میثم مختاری اضافه کرد: وام های واگذار شده در صنایع تولیدی شامل؛ فرآوری لبنی و بسته بندی، کشت زعفران پرورش؛ دام سبک و سنگین، بلدرچین، شتر مرغ و قارچ خوراکی می باشد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها