خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ارومیه گفت: مسابقات والیبال به مناسبت هفته سلامت و هفته معلم در شهرستان ارومیه در سالن نهم دی این شهر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۹۵۲۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مرتضی آیرملو اظهار کرد: مسابقات والیبال به مناسبت هفته سلامت و هفته معلم در شهرستان ارومیه برگزار می شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه ارومیه گفت: در این مسابقات شش تیم از سطح حوزه های بسیج سپاه ارومیه شرکت دارند و مسابقات در سالن نهم دی ارومیه برگزار می شود.

این مسئول افزود: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی در بین بسیجیان ارومیه ایجاد شور و نشاط و همدلی بیشتر در بین این اقشار جامعه می باشد.

آیرملو اذعان کرد: مسابقات ورزشی در سطح حوزه های بسیج در تمامی رشته ها در طول فصل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تربیت بدنی سپاه ارومیه برنامه مدونی برای ورزش دارد ادامه داد: در حال حاضر باشگاه مقاومت یکی از باشگاه های بازیکن ساز در زمینه والیبال است و مرتضی شریفی یکی از این بازیکنان است که به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: به زودی در زمینه فرهنگسازی و احیای بازیهای بومی محلی اقدام خواهیم کرد و با برگزاری مسابقات مختلف بومی محلی نسبت به شناساندن این بازیها گام مثبتی خواهیم برداشت.

ارسال نظرات