علی اشرف خانلری
به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس ؛
خبرگزاری بسیج: تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر به همراه تیم کوهنوردی بناب و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، قله ارفه کوه در مازنداران را فتح کردند .
کد خبر: ۸۶۶۹۵۱۷
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید شفیعی سرپرست تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر در این باره گفت: به مناسبت روز ملی خلیج فارس تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر با همکاری و همیاری تیم کوهنوردی بناب و شرکت پخش فرآورده های نفتی به قله ارفه کوه مازندران صعود کردند .

وی مهمترین هدف از فتح این قله را اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در روز خلیج فارس اعلام کرد و گفت: همچنین از آنجایی که افراد جدیدی ما را  در این صعود همیاری کرده اند با تکنیک های کوهنوردی آشنا شده و از این پس بتوانیم قله های بیشتری را فتح نماییم  .

  شفیعی افزود : در این برنامه دو روزه صعود به قله ارفه کوه استان مازندران رسول گلشنی ، محمدرضا کنعانی، حسین خسروی، حبیب اسماعیل زاده و از تیم کوهنوردی بناب یوسف مشفقی، یعقوب گلشنی و پوریا مشفقی و علی فوق از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ما را همراهی کردند .

وی تصریح کرد: تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر فتح قله دماوند را در دستور کار دارد و اظهار امیدواری کرد با یاری خدا و تمرینات مستمر و جدی تر ، شرایط فراهم شده تا بتوانیم از جبهه شمالی و جنوبی بلندترین قله ایران را فتح نماییم .

گفتنی است؛ارفع کوه یا ارفه کوه در منطقه البرز شرقی واقع در شهرستان سواد کوه استان مازندران قرار دارد که به ارتفاع ۲۷۵۰ متر روی جی پی اس و ۲۸۰۱ متر روی نقشه یکی از قلل مرتفع و مهم منطقه است که در روستای ارفع ده قرار دارد. ارفع کوه در منطقه ای بسیار خوش آب و هوا قرار داشته و چشم اندازی وسیع به بسیاری از قله های معروف دارد.

ارسال نظرات