خبرهای داغ:
در سالروز شهادت آیت الله مطهری مراسم گرامیداشت روز عقیدتی سیاسی، در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۶۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام پرویزی در مراسم هفته عقیدتی سیاسی در ساه که در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) برگزار شد گفت: تکوین خلقت این گونه است که برخی افراد برجسته می شوند و استاد شهید مطهری از این دست انسان هاست.

پرویزی، با اشاره به جایگاه شهید مطهری افزود: امام خمینی(ره) که انقلابی را پایه گذاری کرد از شهید مطهری به عنوان حاصل عمر خود یاد می کرد.

استاد موسسه آموزشی وپژوهشی امام خمینی(ره) اظهار کرد: افراد معدودی هستند که در حیاتشان صاحب اثر بوده و انسان ها را نجات بدهند و همچنین این اثر بعد از مرگشان نیز استمرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: شهید مطهری فضیلت بزرگی را به نام تعلیم و تربیت احیا کرد که هرکسی در این راه قدم برداشته باشد در این روز از او یاد می شود.

پرویزی در ادامه افزود: اگر می گوییم مطهری معلم بود؛ برای این که مطهری انسان ها را نجات می داد و مسیر درست را برای آنان نشان می داد.

حجت الاسلام پرویزی با اشاره به روایاتی بیان کرد: ارزش یک عالم از صد شهید بالاتر است. چراکه عالم به نبی دین اقتدا کرده و مسیر درست را به ما نشان می دهد.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه اگر اراده عالم نباشد خون های به هدر می رود تصریح کرد: امروز مجاهدت ها و از جان گذشتگی ها یی که از حریم اهل بیت اتفاق می افتد به برکت نفس امام خامنه ای(مدظله العالی) است و این جایگاه عالم است.

پرویزی با اشاره به جایگاه و نقش پیامبران اظهار کرد: برجسته ترین صفات پیامبران کمک به افراد، در دنیایی که جاذبه ها و شیاطین در مقابل مسیر کمال و سعادت انسان ها، راه را سد کرده اند.

همچنین در این مراسم سید علی سجادی، معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید مطهری و هفته عقیدتی به بیان گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این معاونت در مجموعه ناحیه و رده های تابعه پرداخت.

خاطرنشان می شود در این مراسم از مدیران عقیدتی نظارت- اساتید و مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی برتر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات