احمد رضا بسیج گفت: دولت مردم را نامحرم قلمداد می‎کند، این در حالی است که سه سال از عمر مملکت به هدر رفته و مردم واقعیت را بدانند برای دولت بد تمام می‎شود لذا ناچار به کتمان حقایق اقتصادی از قبیل رکود و برداشت مکرر شده است.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۶۳
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

احمدرضا بسیج کارشناس مسائل اقتصادی و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  دولت برای کسب آرای انتخاباتی یارانه ثروتمندان را قطع نکرد این در حالی است که بنا به توصیف خود دولت پرداخت یارانه از مصیب عظما بوده است لذا محافظه کاری را در نظر گرفته است تا آرا را ازدست ندهد.

وی افزود: دولت یازدهم رکورددار متهم‌کردن دولت پیشین بوده و این در حالی است که بنا به گفته حضرت علی (ع) به مالک که فرمودند:"هرگونه با پیشینیان برخورد کردید با شما برخورد خواهند داشت" اگر دولت بعدی از میان همین اعضای همین دولت انتخاب شود اتهامات و ایرادات بیشتری وارد خواهد ساخت.

 بسیج اذعان داشت:  اگر دولت واقعیت اقتصادی را برای مردم شفاف‌سازی کند بسیاری از مردم اعتماد خود به دولت را از دست می‎دهند ضمن اینکه دولت در مدت سه ساله نتوانسته است پیشرفت اقتصادی را حاصل کند و در واقع هیچ فعالیت اقتصادی را پیش نبرده است .

وی در خاتمه افزود: دولت مردم را نامحرم قلمداد می‎کند، این در حالی است که سه سال از عمر مملکت به هدر رفته و مردم واقعیت را بدانند برای دولت بد تمام می‎شود لذا ناچار به کتمان حقایق اقتصادی از قبیل رکود و برداشت مکرر شده است.


ارسال نظرات