خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار با تأکید بر تبیین اندیشه‌های شهید مطهری گفت: بسیاری از افکار و اندیشه‌های این شهید بزرگوار در جامعه پیاده نشده و هنوز جامعه امروزی ما تشنه حقایق این شهید بزرگوار است.
کد خبر: ۸۶۶۹۴۵۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

سرهنگ غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با تبریک به مناسبت هفته عقیدتی و گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: بارزترین شخصیت استاد مطهری روشنفکری و تقوا بود و همین امر باعث شد ایشان یک شخصیت ممتازی باشند.

وی با تأکید بر تبیین اندیشه‌های شهید مطهری افزود: بسیاری از افکار و اندیشه‌های این شهید بزرگوار در جامعه پیاده نشده و هنوز جامعه امروزی ما تشنه حقایق این شهید بزرگوار است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: همچنان که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است باید تفکر شهید مطهری در جامعه روز به روز بیشتر گسترش یابد.

وی تأکید کرد: باید از طریق رسانه‌ها و مسئولین اندیشه‌های شهید مطهری برای مردم بازگو شود چرا که اگر تفکر این استاد فرزانه در جامعه پیاده شود اکثر مشکلات جامعه رفع می‌شود.

رجبی عنوان کرد: جامعه، مدارس و دانشگاه‌ها نیز باید مطالب استاد شهید مطهری را سرلوحه خود و در برنامه تدریس خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری خدمات شایانی به جامعه اسلامی کرده و آثار ایشان بدون نقص بوده و از منابع مهم در شناخت اسلام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات